+1 oy
278 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (685 puan) tarafından

Şimdi bı konu hakkin biseyin yanlış olduğunu beyin olarak biliyorum ama gene de yanlış olanı yapıyorum. Sebebi nedir bilmiyorum birşeyi yapmamam lazım bunun bilincindeyim ama gene gidip aynı şeyi yapıyorum g.rizekali olabilirmiyim ?? :D

3 Cevaplar

0 oy
(5,470 puan) tarafından
Kız deme öyle insan dalgın olabiliyo şimdi kalkıp demişsin biri evet öylesin dese zoruna gider :)) yapma yapma sıcak sıcak havalar
(685 puan) tarafından
Vallaha beynim sulandı resmen birde fındık topluyoruz ayağa kalktigim gibi başlıyorum terlemeye gün sonuna kadar yapış yapış oluyorum :((
-Reklam-
0 oy
(4,341 puan) tarafından
Bende aynıyım yapacağım şey beni ölüme götürse de başıma felaket geleceğini de bilsem kafamda ki seyi yapıyorum elimde değil 
(685 puan) tarafından
Kız bende öyleyim aslan burcu musun :D
(4,341 puan) tarafından
İkizler burcuyum
0 oy
(11,830 puan) tarafından
Farkinda olmadan yapiyosan aliskanlik. Farkinda olarak yapmamman gerek ama buseferde yapim  dedigin biseyse bagimlilik
(685 puan) tarafından
Vallaha hiç bişey almadım ama bilerek yapuyorum çoğu zaman :D

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 246 göst.
1 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Defneegb (586 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 600 göst.
19 Şubat 2026 Ev & Yaşam kategorisinde Kadinca_9010914 (102 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 538 göst.
29 Aralık 2024 Diğer kategorisinde kaavimsi (3,898 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 223 göst.
3 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Mh. 2606mt (172 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,339 soru

24,667,962 cevap

367,097 kullanıcı

...