0 oy
412 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar biraz sütüm var baya ekşimiş nasıl değerlendirebilir im

3 Cevaplar

0 oy
(4,734 puan) tarafından
Çöpe at zararlımkız
tarafından
Yaa öylemi diyon kizzz saol canım tm
(4,734 puan) tarafından
Belki fikri olan cıkar canım
-Reklam-
0 oy
(2,142 puan) tarafından
Koy tüpe bekle kesilsin çökelek yap ye süt olmuş 100 lira çöpe mi atılirmis 
tarafından
Ha mantıklı tm canım sağol
(2,142 puan) tarafından
Tamam diyipte gecistirme koy ocağa kesilsin bari katmer falan yaptirirsin
tarafından
Ayyy tamam bee ne Trip yapiyonnn:-|
0 oy
(19,324 puan) tarafından
Kaynasin peynir olsun. 
tarafından
Saol Kukuliiii:-)
(2,142 puan) tarafından
Eksimis süt peynir olmaz kukulicim :)
tarafından
Ya kizzz Kukuliiii niye diyon ozmn:-D:-D
(19,324 puan) tarafından
Lor peyniri olur gayet güzel. Sürekli yaptiğim için biliyorum ;)
(19,324 puan) tarafından
Kiz peynir olmaz diyip çökelek yap demişsin. Çökelek peynir değil mi :D
(2,142 puan) tarafından
Kız Allah kahretmesin çökelek le peynir bir mi ;)) peynire maya konulur çökelege konmaz
(19,324 puan) tarafından
Tatlim çökelekte bir peynir türü değil mi. Ben mayala demedimki. Kaynat peynir olsun dedim. Zaten mayalanacak peynir kaynatilmazki.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 1,051 göst.
7 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Prenses2 (111 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 638 göst.
19 Mart 2022 Diğer kategorisinde Pinar5656 (149 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 802 göst.
5 Haziran 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 193 göst.
16 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Defneegb (701 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,789 soru

24,673,874 cevap

367,424 kullanıcı

...