0 oy
206 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (111 puan) tarafından
Kizlarrrr ne yaptıysak geçmedi öksürük kayinbabamin siz nasıl geçiyor yada bı bilginiz var mı şunu yapınca geçiyor diye ne yaptıysak geçmedi hastaneye gidildi yine geçmedi 

3 Cevaplar

0 oy
(78 puan) tarafından
Benımde 2aydır vardı yenı yenı geçıyor gıcık yapıyor ılaçta kullandım ama yok
-Reklam-
0 oy
(1,158 puan) tarafından
Annem karabiber ve pekmezi kaynatıp verirdi bize. Çok da iyi geliyor. 
(111 puan) tarafından
Şimdi yaptım içiyor ama bı faydası yok
(1,158 puan) tarafından
Rabbim hayırlı şifalar nasip etsin.. bilemedim ki şimdi biz içeriz hep iyi geliyor
0 oy
tarafından
Tereyağ pekmez benim geçiyor canim

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 323 göst.
0 oy
4 cevap 739 göst.
0 oy
4 cevap 446 göst.
0 oy
0 cevap 152 göst.
8 Aralık 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,709 soru

24,672,859 cevap

367,364 kullanıcı

...