0 oy
407 göst.
Diğer kategorisinde (2,481 puan) tarafından
Ben hiç jilet filan vurmadım öncesinde de hamileliğimde de 31 gün oldu bugün Doğum yapalı korkuyorum ağda yaptırmaya siz ne zaman başladınız akıntımda var hala 

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
Çok erken beb 2 ay sonra yaptirdun
-Reklam-
0 oy
(2,047 puan) tarafından
Bnde doğumdan 2 ay sonra yaptım, 
0 oy
(2,483 puan) tarafından
40 ım cikti doktor kontrolune gittim iyilesmis dedi akintimda bitince gittim yaptirdim valla 

Kuafkrde uzun sureli gittigim bi bayandi durumumuda izah ettim cokta dikkatliydi ben biraz cekindim ama hic cekinme dedi ben seni biliyorum falan neler neler gordum demisti
0 oy
(4,781 puan) tarafından
Agda yaptiysan daha once hep zaten killar köklu degildir evde tras makinasi varsa killari kisaltabilirsin 40 indan snra yaptr cnm agdani
0 oy
tarafından
40 çıktı hemen ağda yaotim ben bişi olmadı 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 327 göst.
13 Kasım 2022 Güzellik-Bakım kategorisinde Aysenurbldk (3 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 199 göst.
4 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Hicrannn (2,385 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 1,519 göst.
19 Eylül 2020 Diğer kategorisinde Ecrin in annesi ❤️♥️ (945 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 1,162 göst.
12 Aralık 2019 Diğer kategorisinde Havva123 (10 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,747 soru

24,673,297 cevap

367,390 kullanıcı

...