Ne ben kutlarım ne o kutlar tarihin geldiğinden bile haberim olmaz...evlilik yoldonumunu ablam hatırlattı.. :) ben takılmıyorum öyle şeylere...bnde telafi için bi ara gideriz yemeğe diyorum birkaç gün içinde gidiyoruz..dha tatlı yemeğe gidicez o kaldı elimiz ermiyo yaa
1,512,230 soru
24,666,607 cevap
367,020 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın