Kızlar kızımın bugün ateşi vardı ama öyle aşırı yüksek değil babamın kucağında dışarı çıkmak istedi ben de çıkmasın hava rüzgârlı dedim o anda ağladı ağlayınca sesi gitti kafasını arkaya attı gözleri yukarı kaydı tabi ben çığlık falan kalbim duracak gibiydi su ile yıkayınca yüzünü gözünü açtı bu neydi sizce havale mi yoksa katılma nöbeti diye bir şey varmış duydunuz mu bilmiyorum öyle bir şey mi
1,512,148 soru
24,665,526 cevap
366,952 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın