212 göst.
Diğer kategorisinde (916 puan) tarafından
Cok sukur saglimiz yerimizde ama malum fiyatlar bikere bile gidemedik gerci arabamzda yok 4yl oldu evlendigim balayina bile gtmedk s.... Kafam cok para gider gtmeyelm sora gideriz dedi ah kafa ahh etrafimda cok var giden insan ozenmiyor degil hatta ablamlar gidicek bodruma ama calisiyor kiz ve cidden gidenlerde karikoca calisiyor ama ben evdeym suanlk oglum ikibck yasnda belki calissam giderz her sene bse cikiyor cok skldm gerci giden hertrlu gider turla bari biyeri gidelm dedim smdi iki gunlugunede olsa yok dedi esim hc sevmiyor gezmeyi ama ben cok seviyorum

12 Cevaplar

+1 oy
(8,898 puan) tarafından

En güzel tatil rotasını ben belirledim yatak odasından salona doğru uzuuuuun Bi yolculuğa cikacam ordan çocuk odasında biraz yeşillik eşliğinde huzur bulduktan sonra teeee uzakta kalan banyoya ugrayip dusakabin manzarasını uzun uzun seyredecegim daha sonra mutfak restoranta kendin pişir kendin ye olarak mangal yapıp elimdeki portakal suyuyla balkondaki havuza gireceğim :D

(916 puan) tarafından
Koptummm dur bende katayim devamini getireym ogluma havuz keyfi kuvetine su doldurcam onu izlicem banyoda elimde kahvemle xhdhsnbs
(8,898 puan) tarafından
İşte tatil budur ;)))))
-Reklam-
(8,061 puan) tarafından
Geçen ay 3 gün çeşme alaçatı gezdim bu ayda 1 hafta Ayvalık cunda sarımsaklı gezeceğim doğuma az kaldı son zamanlarımı iyi değerlendirmek istiyorum
(916 puan) tarafından
Oh masallahhh bir gun belki bizede nasip olur =D
(10,874 puan) tarafından
Ne yazık ki bazı insanlar tatile verilen parayı masraf ve fuzuli görüyor bence ihtiyaç.her insanın senede bari 3 5 gün dinlenmeye hakkı var.biz her sene gideridk annemle bu sene zorunlu bir iptal oldu yoksa ayarlamistik .hala çok üzülüyor annem
(916 puan) tarafından
Dogrusu evlendk virus oldu nyse hadi onu gectm gecen sene ev sahibi cikartti evden baska eve tasndk  baya masraf bu senede esimi isten cikarttilar suan oyle takiliyor ssdece belirli isideyok bseyde diyemiyorm ama hep mi ustuste gelir ya aslnda istese ayarlar herturlu turla goturebilir gene calisiyor ama kitikitana yetisiyor cocugunda masrafi cok
(10,874 puan) tarafından
E canım sizinki biraz maddi zorunluluk olmuş ama yani keyfi degil
(2,393 puan) tarafından
Antalyada oturan me :

Hergun tatil :D
Ooohhhhh ne guzel ya
(1,618 puan) tarafından
Bayramdan önce gittik geldik..ikimiz de çalışıyoruz ama kredi kartina taksitle gittik. Ben başta istemedim pahali diye ama eşim arkadaşının gazına geldi kötü de olmadı ama bir haftalik şeyi bir sene ödemek de saçma. Resmen insanı ihtiyaclar lüks haline geldi.
(916 puan) tarafından
Valla okdr cok isterdimki esimin gezmeyi seven birisi olmasini suan hadi tatil olayini gectm yakin biyeri bile gtsek hep sorun yapiyor surat bes karis illa bse cikartiyor bazen diyorum otur evinde huzurunu bozcagina ama banaada yazik deglmi hatta cocuga anliyor artik
(1,618 puan) tarafından
Eşim de güya lafta sever ama yetişme tarzı sanırım tatile para harcamayı gereksiz görürdü. Bunca zaman hep benim zorumla bir yerlere gittik ve hep ucuz olsun diye uğraşıyordu. Arkadaşlar gidiyordu ve bize de siz de gelin dediler. Ben de eşimden için o asla para vermez ona dedim.ve biliyorum sonra lafını edecek işte o kadar verdik de gittik falan diye. Ben yok falan dedim baya ısrar edince asla lafını etmezsen tamam gidelim dedim. O şekilde gittik ama kendi daha çok memnun kaldı. Ben çocukla daha çok yoruldum. Evet insanı bir şey gerçekten kafa dagitmak, ortam değiştirmek iyi geliyor. Benim yurtdışı hevesim çok ve bekarken 8 ülkeye gittim. Eşim o konuda benimle aynı fikirde değil.
(916 puan) tarafından
Haklisiniz esimin aileside geri brz o konuda suan kaynanam deniz lafi bile olsa kiziyor sakin sakin bilmem ne kaçinnn girmeyin tehlikeli yok gidemezsiniz bilmem ne delrcem ona inadima gtmek.istiyorum
tarafından
Valla para kazanılan birsey biz açmıyorum gidilcekse gidiyoruz sonucta ikimizde calisiyoruz tatilde ihtiyaç duyuyoruz..

Nasipse seneye yurtdisinda yapmakistiyoruz
(520 puan) tarafından
Ağustos ilk 2 hafta için fethiye planımız vardı otel parasını bile ödedik ama dün boşanmaya karar verdim yanacak heralde verdiğimiz para
Cok uzuldm =/
(1,022 puan) tarafından
Evet tabiki tatil planı her zaman her sene her yaz kış yaparım buraya gidelim şunu yapalım dalan filan

Mesela geçen Trabzona Karadeniz şehirleri işte kapadokya afyon terminalleri işte ne bilim böyle gezi dediğinde aklına gelen ünlü yerlerin hepsini şu zaman gidelim şöyle yapalım böyle yapalım diye hayal kurarızsonuç olarak 3 senedir doğru düzgün antalyada olmamıza rağmen bulunduğumuz şehirdeki deniz ve havuza ailemle gidemedik

Yani sadece plan yaparız bizimkinde icraat yok sadece iş
(5,339 puan) tarafından
Bende 4 yıldır evliyim cnm kızım iki buçuk yaşında en son balayına Kapadokya gtmistik benm eşim çok sever gezmeyi bende severim ama senin degdin gbi para yok kız küçük başka zaman derken herşeyin fiyati uçtu eşim dyor para biriktrsek fethiye gderiz dye ama zor yetistryoruz nasıl gtcez blmiyorum bide kızım çok yaramaz hep koşturyor oyuzden braz onun için hevesim gdyor
tarafından
Şarköyde yazlığımız var oraya gittik şimdide ağustosta kuşadasına gidicez herşey dahil otel aldk canm . İnşallah sende gidersin sıkma canını canm
(360 puan) tarafından
7 aylık hamileyim bide 2 yaşında bı oğlum var saolun totosu yer görmeyenlerden ona rağmen plan yaptım bakalım beni nler bekliyo
(3,728 puan) tarafından
Kız bi tüp bi çadır alın nerde isterseniz tatil sizin senin adam da iş yok yoksa ucuza da tatil olur maksat değişiklik olsun

İlgili sorular

11 cevap 529 göst.
28 Haziran 2020 Diğer kategorisinde Aydanm (6,203 puan) tarafından soruldu
5 cevap 194 göst.
19 Nisan 2023 Tatil-Seyehat kategorisinde misafir tarafından soruldu
1 cevap 128 göst.
2 Ağustos 2022 Tatil-Seyehat kategorisinde Melo B. (147 puan) tarafından soruldu