Kızlar yemek yapıyordum düdüklü de ve az önce ocağın altını kapatıp tencerenin gazının çıkmasını bekledim yemek olmuş mu diye bakayım dedim tam kapağı açtım kapak elimde kaldı. Kendim taksammi yoksa tamire mı götursem.basina gelen var mı. düdüklü ya korkuyorum patlar diye
1,512,577 soru
24,671,029 cevap
367,262 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın