Ayy çevredekilere bir şey dicem ayıp olacak. Bana da dediler hep. Bu asla emeklemez çok kilolu asla yürümez VS. Kızım 10 buçuk aylık. 9. Ayın sonuna doğru emeklemeye çalışıyordu 10.ayda tam emekledi
Evde dört dönüyor şimdi. Benden kaçıyor yavaş yavaş yapar acele etmeyin. Strese sokmayın kendiniiz
Benim büyük oğlum emeklemeden yürüdü. Küçük oğlum da altı aylık oldu. Daha tık yok
1,512,456 soru
24,669,381 cevap
367,171 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın