0 oy
172 göst.
Diğer kategorisinde (1,796 puan) tarafından
Kızlar ya çocuk yaz kış evin içinde anca ben goturcem o bahçeye filan hava alsın oynasın kaynanamın da köyü var bakımsız ama evin önünde bahçe filan var görümcemin bahçesi var onunki güzel biraz gideyim çocuk için iyi olur diyorum ama kaynanam temiz değil bide her iş bana bakıyor siz olsnaiz gider miydiniz

2 Cevaplar

0 oy
(19,922 puan) tarafından
Ayni durum bende de var ama gitmiyorum senin aran iyiyse git
(1,796 puan) tarafından
Mesafeliyiz samimi değiliz
-Reklam-
0 oy
tarafından
Temizliğini yap kendi evin gibi yemeğini temizliğini yap çocuk oyun oynasın akşam eşinle yemek çay yapın evine dön 
(1,796 puan) tarafından
Anladim canım

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 723 göst.
16 Şubat 2022 Diğer kategorisinde Zehra.. (1,784 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 774 göst.
6 Şubat 2024 Aile & Aşk kategorisinde Semos (708 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 147 göst.
4 Ocak 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Simayyy (3,805 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 556 göst.
30 Ekim 2023 Diğer kategorisinde ftos_kym (56 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,709 soru

24,672,859 cevap

367,364 kullanıcı

...