+1 oy
386 göst.
Diğer kategorisinde (640 puan) tarafından
Instagramda falan görüyorum, özeniyorum. İnsanlar çarşı,pazar,tatil,piknik vs. hep bi yerlerdeler. Çok bi şey değil ya bir akşam da şuradaki cocuk parkına çıkıp otursak boş boş oturayım ona da razıyım. Ben canim çok sıkılıyor diyorum eşim koye gidelim o zaman bi kac gün kalırsın. Tamam gidiyorum kalıyorum ama orda da arkadaşları falan çağırıyor o oraya gidiyor ben cocuklarla yine yalnızım. Yani çok mu şey istiyorum. Geçen yıl arkadaşlarıyla bi kere pikniğe gittik o kadar. Yani 1 sene geçti üstünden. Siz ara ara da olsa cikar misiniz?

36 Cevaplar

(9,626 puan) tarafından
Her hafta sonu cumartesi pazar mutlaka çıkarız hafta içi de hergun olmasa da 5 günün 2 3 günü dışarıdayız seviyoruz gezmeyi hic bise yapmasak burdaki lunaparka gideriz yanıma cay ve aparatif şeyler alirim çocuklar oynarken bizde eşimle oturur çay içeriz
-Reklam-
(48,902 puan) tarafından
cikiyoruz ama parkta esim yokken daha rahatiz o çocuğa cok kiziyo ben ona kiziyorum bir daha seninle gelmem deyip soyleniyorum ☺️
(13,899 puan) tarafından
Esine deki evde şunları yaptım gidelim akşam parka orda yiyelim beraber de
(640 puan) tarafından
Sanırım çok fazla bunaldıgim için ondan bekliyorum hep bi de böyle deneyeceğim çok teşekkür ederim
tarafından
Parka neredeyse her akşam çıkıyorduk şimdi olan kafelere vs gidiyoruz sahil yakın oraya gidiyoruz yada annemlere gidince de pikniğe gideriz toplu beraber
Eşim genelde çalışıyor. Öğlen 12de çıkıp akşam 12de geliyor. Avm evime yakın canım sıkıldığında çöküp dolaşıyorum. Eşim tatilde olunca o benden daha gezenti o genelde dışarı çıkmak istiyor.
tarafından
İzinli olunca abar topar çıkarız apar topar eve döneriz ve ne ettiğimizi bilmeyiz benle kızım geziyoruz bi alan buldum birazdan çıkacağım belki çıkmam hava çok sıcak
Her pazar bizimdir pikniğe gideriz yemeğe gideriz canlı müzik dinlemeye gideriz Arkasiyla buluşuruz ailecek ayda bir şehir dışına çıkarız
(475 puan) tarafından
Biz de sürekli gezeriz daha ilk gebeliğim 6 aylık hamileyim hiçbir şey bilemesek evin oralar da yürüyüş yaparız semaver yakmaya gideriz çarşı da gezeriz daha hamile olduğumdan ağırlasmaya başladım
(1,538 puan) tarafından
Valla ne yalan söyleyim hastane olunca işten izin alır o zaman hastane çıkışı büyük parka gideriz ordan yemeğe vs vs gezeriz akşama kadar alışveriş felan

Diğer türlü akşam 6 gibi işten gelir eve ben yemek hazırlarım bazen hepsini hazırlar bir yerlere gidip yeriz ormanlık alanlarda felan yada sahil kenarında sürekli deil ama ayda bir iki kez hastaneye de aylık gidiyoruz zaten
(189 puan) tarafından
Heo çıkarız bazen çocukları kardeşime bırakıp hastaneye gidiyoruz onu bile değerlendirir kocam hemen hastane çıkışı bir yerlerde oturuz yarım saat geç gideriz eve eşim gezmeyi çok seviyor
(486 puan) tarafından
Bazılarına söyleyip kalp kirman gerekiyor söyle acik scik kavga da ciksa söyle bence.  Ben öyle yaotimise yaradı bazılarına soylemeden olmuyor odun oldukları için.

Yeni yeni çıkmaya başladık bizde
(3,840 puan) tarafından
9 aylık olacak oğlum benim günde 2 kez çıkardığım bile oluyor en kötü parka kadar gideriz yeter ki her gün mutlaka çıksın dışarı görsün diye
(3,101 puan) tarafından
Baktin gelmiyor hazirlan al   cocugu tek cik.en son takilir pesine yani.herkes yoruluyor ama bu zmanlar da bidaha gelmiyor.yasliliginda zaten cani istemeyecek.benim esim söyle böyle demeyecegim yani simdi.ama olmasi gereken eş ve cocuk herzman önde olmali.onlari hoşnut etmek icin var yani.tek takilirdik  bekar kalirdik yalniz olmak istesek
(4,216 puan) tarafından
Ayda iki üç kere çıkarız ya yemek yeriz çarşıyı dolaniriz çocukları parka götürürüz kahve içeriz hatta şuan bile disardayiz
(12,783 puan) tarafından
pazar günleri izin yapıyor beraber çikarız bebişle arada kahvaltıya yemeğe göturur beni tek

zaten gün aşirı ya kaynanam la ya görümcem le geziyorum
(23 puan) tarafından
Biz çıkarız Erzurum'da deniz olmadığı için olsada gidemeyecegimiz için çarşı pazar alışveriş hastane beraber gideriz yani izinli olduğu günlerde

İlgili sorular

28 cevap 437 göst.
12 Haziran 2023 Diğer kategorisinde Havva4545 (759 puan) tarafından soruldu
25 cevap 513 göst.
4 Mart 2021 Aile kategorisinde Busenur (44 puan) tarafından soruldu
45 cevap 1,937 göst.
17 Nisan 2019 Kültür-Sanat kategorisinde Merveisra (185 puan) tarafından soruldu