Oturduğum semtte 12 bin TL'den aşağı kiralık daire yok ve oturduğum daire 0 yerden yüksek müstakil bahçeli daire, ev sahibim ile altlı üstlü oturuyoruz ve ben 3.5 TL kira veriyorum, maddi durumumuzun çok iyi olduğunu bilmesine rağmen ev sahibim doğum yapacağım diye bu sene kirama zam yapmadı ve biz onlardan onlar bizden çok memnunlar . Üstelik alevi diye herkes tarafından dışlanan kişiler bunlar
1,512,311 soru
24,667,602 cevap
367,073 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın