Kizlar korkulacsk bisey yokmus normal kac doktora gosterdim premeture bebeklerde boyle olmasi normal dediler.cok sükür siskinlik gececekmis zamanla.haberiniz olsun diye bilgilendirmek istedim.herkese cok tesekkur ederimm..
1,512,748 soru
24,673,338 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın