Aynı babası saç doğduğundan beri belki 5 kere kestirdim yine böyle ಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥ
dennise benzetdim .cizgi filmindeki karaktere
Benim oğlumunda saçının ortasi öyle hep dik kessem bile ilk orası uzuyo dimdik duruyor
Maşallah ne kdar çok saçı var kız benm oğlan da böyle olur inş
1,512,707 soru
24,672,818 cevap
367,361 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın