0 oy
2,521 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (192 puan) tarafından

Merhaba arkadaşlar ekim ayından beri eşimin ellerinde böyle şeyler çıkıyor sönüyor sonra bu ay sönmek bilmedi ayağının altında da çıkmaya başladı sedef hastalığı dediler stres dediler genetik dediler kremler ilaçlar geçmiyor böyle bişiyle karşılaşan oldu mu hiç önerisi olan var mı geçmiyor 

image

9 Cevaplar

0 oy
(2,877 puan) tarafından
Uy.uz sanki bu böyle oluyormuş içi onun geçmiş olsun
(192 puan) tarafından
5 doktora gittik **** demedi hiç biri ve sadece avuç içi ve ayağının alt tabanında var bulaşıcı değil bana bulaşmadı **** değil çok sağolun geçer inşallah
-Reklam-
0 oy
(5,441 puan) tarafından
Çok kötü olmuş ya sanki iltihapli irinli sivilceye benziyor,siz başka Dr larada gitsenize çok kötü olmuş,bide eşinin şeker hastalığı var mı onda da bu şekilde yaralar oluyor,amcam şeker hastasıydı ordan biliyorum 
(192 puan) tarafından
5 doktora gitti devlet özel hepsi ya sedef ya genetik vs diyor başka bişi demiyor krem veriyorlar geçmiyor valla dedim geleneksel yöntem var onu denim kız okuttuk bile ya
0 oy
(3,815 puan) tarafından
Üniversite hastanesine gidin bence araştırsınlar Rabbim şifa versin inşallah 
(192 puan) tarafından
Gitti valla Taksim eğitim araştırma bi kaç özel hastane hepsi krem veriyor ya
0 oy
(1 puan) tarafından
Merhaba bir cozum bulabildinizmi. Ayni sekilde benimde avuc iclerinde ve ayak iclerinde oldu cok rahatsiz edici birsey. Lutfen bana dönün
(192 puan) tarafından
Nerde oturuyorsunuz sefaköy medipol de cildiyeci var eşim gitti hap ve özel karışım krem verdi geçti
(1 puan) tarafından
Banada ozel karisim krem verdiler kortizonlu ama gecmedi hapin ismi nedir ?
(192 puan) tarafından
Eşimede öyle verdi PSÖRETİN diye bir ilaç ama o krem çok etkili oldu egzama tamamen geçmiyor ama kontrol altına alıyorlar
0 oy
tarafından
Sağlam bir hocanın okuması gerek 
(192 puan) tarafından
2849595 hoca okudıiu ama yok var mı bilginiz güzel hoca
0 oy
(3,446 puan) tarafından
Sedef böyle değil canm 
(192 puan) tarafından
Patoloji egzama çıktı
0 oy
tarafından
Zona olabilir mi acaba ya çok geçmiş olsun sedefe de benziyor ama iyi bı doktroa gozukun
0 oy
önce (1 puan) tarafından

Merhabalar, öncelikle geçmiş olsun şu anda aynı problemi yaşamaktayım. Eşinizin elleri geçti mi geçtiyse nasıl bir tedavi uygulandı?

önce (396 puan) tarafından

Eski post kız 3 sene geçmiş 

önce (1 puan) tarafından

Evet malesef farkındayım ancak 1 hafta oldu ve benzer hatta birebir aynısını bulunca yazmak istedim.

önce (396 puan) tarafından

İnşallah cevap verir canım geçmiş olsun

önce (192 puan) tarafından

Bi çözüm bulamadık sedefin çözümü yok fakat ne tetiklemiş olabilir diye besinleri denedik ve o besini bulduk son zamanlarda yer fıstığı yediniz mi eşime yer fıstığı böyle yapıyormuş yer fıstığı yemediği için elinden çıkmıyor artık eşim fazla fazla yiyor bir besin tetikler son dönemlerde neyi çok yediniz

0 oy
önce (9,734 puan) tarafından

Ya acaba şey olabilirmi meslek hastalığı oda bunun gibi oluyor eldiven falan giyiyormu çalışırken 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 169 göst.
0 oy
3 cevap 171 göst.
0 oy
4 cevap 235 göst.
0 oy
0 cevap 242 göst.

Kategoriler


1,512,693 soru

24,672,355 cevap

367,337 kullanıcı

...