0 oy
125 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (20 puan) tarafından
İyi akşamlar ben 1 ay önce işe başladım sabah 9 dan akşam 8 e kadar neredeyse ayaktayım toplasam ancak bir saat oturuyorum ise başladıktan sonra sol ve sağ hatta daha çok sol ayak bas parmağım karincalanıyor İnternet'e araştırdım MS hastalığı falan çıktı korktum açıkçası sizlerden birinde böyle birsey yaşayan oldu mu

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 282 göst.
16 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Tansugoc (1,347 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 247 göst.
16 Haziran 2021 Diğer kategorisinde Meriym (1 puan) tarafından soruldu
+1 oy
5 cevap 292 göst.
31 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Yamukprenses (2,926 puan) tarafından soruldu
+2 oy
4 cevap 1,327 göst.

Kategoriler


1,512,302 soru

24,667,458 cevap

367,068 kullanıcı

...