83 göst.
Diğer kategorisinde (720 puan) tarafından
Kızlar bu yaz bı kaç gün fethiyeye gitmek istiyoruz. Temmuz sonu gibi düşünüyoruz. Geçen yaz bı kaç günlüğüne Balıkesir sarımsaklı plajına gitmiştik suyu çok soğuktu. Çocuklar girmek istemedi titrediler.

Fethiye de deniz suyu sıcak mi

Birde uygun fiyatlı pansiyon apart öneriniz var mi

5 Cevaplar

(1,538 puan) tarafından
Fethiye de yaşıyorum cnm uygun apart otel bulman çok zor heryer turist dolu ama deniz suyu iyi burda buz gibi deil
Sağol cnm tesekkurler
Onerdigin apart var mı cnm
(1,538 puan) tarafından
Yok cnm hiç apartta kalmadım evim burda zaten
-Reklam-
(9,247 puan) tarafından
Oralarda uyguna bulamazsın
tarafından
Ben çok gittim canım plajlari da falan çok güzel ama şu doenmde uygun bulmak biraz zor çalış plajı tarafında bakarsaj eşyalı ev yada apartlar var belki vardır uygun
Onerdigin yer var mı
tarafından
Canım ben bekarken gitmiştim en son epey zaman oldu vallhi isimlerini unuttum kordon da bir otel Vardi martı marinaydi sanırım güzeldi bir oraya bak istersen
tarafından
Marmara da bile uygun yer yok.. Fethiye gibi bi yerde uygun fiyat  bulman imkansız
(720 puan) tarafından
Doğru ama pansiyonlar biraz uygun olur sanırïm
(72 puan) tarafından
Ayyy Fethiye çok güzel bı yer keşke tekrar gitme imkanım olsa her yeri ayrı bı güzel valla orda filemingo tatil yeri var çok çok uygundu buz dolabina kadar herşeyi var çadır imkanı var çok güzeldi orası işletmecisi bayandı çok zarif bı bayan biz çok memnun kalmıştık yine gitsem oraya giderim Fethiye de  Yuvarlakçay var ayakların altından su geçiyor buz gibi harika bı yer daha bı çok güzel yeri var❤️
Haritaya flamingo beach camping yaz çıkıyor tam olrak neresi olduğu yorum yapmıştık dönüşte hala duruyor :))
(720 puan) tarafından
Böcek oluyor mu cnm bizim çadır yok ordan kiralicaz o zaman. Baktım bir kaç tane daha kamp yeri varmış hatta. 2 küçük çocukla zorlanır miyiz. TV var mı. Duş su sicakmi. Daha önce çadırda kalmadikta
(72 puan) tarafından
Bizim 3 çocuk vardı gtttigimiz de şimdi 4 cum geliyor :) sıcak duş vardı TV yok ama wifi vardı çocuklar da çadır önünde park var kuma yapılmış salıncak felan onunla rahatça oynadılar bizde eşimle masa da oturup keyif yaptık akşamları çok rahat geçmişti şuan ki şartlari nasıl bilmiyorum dedigim gibi haritaya adını yazın çıkıyor numarası frlan var orda iki tane flamingo var birini kızı birini kendi işletiyor bayan biz kendi isletmesindeydik çay sınırsız alabiliyordun kendileri semaver var yapıyolar ama biz tupumuzle kendimiz yaptık piknik gibi tava caydaklik bütün ihtiyacımız vsrdi kendimizin elinde
Hee bocekte yoktu akşamları sivri olabiliyor onun için fıs fıs var ya çocukların koluna heryerine kendimize de sıkıyordum bize dokunmadilar yazın çok iyi oluyor fıs fıs:))

İlgili sorular

1 cevap 104 göst.
19 Ağustos 2021 Tatil-Seyehat kategorisinde Naciyeeee (724 puan) tarafından soruldu
1 cevap 29 göst.
31 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde ❤️Sace❤️ (1,292 puan) tarafından soruldu
10 cevap 237 göst.
4 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Bol gunesli gunler (720 puan) tarafından soruldu
5 cevap 74 göst.
22 Haziran 2023 Diğer kategorisinde Cerenin Annesi (155 puan) tarafından soruldu