3 spinal oldum devlette canim dikis ipleri oluyor ama eriyor gidiyir yani korkma. Valla ben para olsa bile sezeryan olduktan kesildikden sonra ozele gitmenin bi mantığı olmadığını düşünüyorum. Sonucta ayni aciyi çekiyosun ve birinde üzerine bide para veriyosun. Son ikiyi sehir hastanesinde oldum ozel gibiydi tertemiz valla.
1,512,531 soru
24,670,421 cevap
367,221 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın