Kızlar artık zaten giyilmiyor giymediklerimi dolap uygulamasina satiyorum 150 tl sattım sizce guzelmi başka birsey yerine alirim
valla benimde var 1 metre topuklu oylece duruyor evde
1,512,452 soru
24,669,314 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın