0 oy
518 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (607 puan) tarafından

image

Kızlar artık zaten giyilmiyor giymediklerimi dolap uygulamasina satiyorum 150 tl sattım sizce guzelmi başka birsey yerine alirim

8 Cevaplar

+1 oy
(2,938 puan) tarafından
Bu foto atsaydin goreydik 
(607 puan) tarafından
Ekledim canm
(2,938 puan) tarafından
Çok güzel miş canim
-Reklam-
0 oy
tarafından
İyi yapmışsın canım

 Ben giymem sonra diye gelin ayakkabısı bile almadım. Evdeki spor ayakkabimi giymiştim☺️
0 oy
(4,603 puan) tarafından
İyi yapmışsin bence kullanilmiycaksa vermek en mantıklısı
0 oy
(8,496 puan) tarafından
Dolaptma bişey satmayın çok para kesiyor gardropstan satın ptt kargo bedava violet mi ne bişi işte ordan kargo desi aşımı diye saçma ***** para kesiyor ama çok değil misal giyside 4₺
0 oy
tarafından
Bence iyi satılmış evde duracağına 
0 oy
(4,868 puan) tarafından
sahi benim de var, postu okurken aklıma gelmesi ;D
0 oy
(5,118 puan) tarafından
Ben nisanda aldigimiz acik gold bi ayakkabi giymistim. İkici dugunde de direkt spor ayakkabi. Satma geregi duymuyorum cunku sonradan bi dugune giderken de giyilebilecek bi ayakkabi almistim
0 oy
(6,113 puan) tarafından

valla benimde var 1 metre topuklu oylece duruyor evde:D

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 465 göst.
25 Mart 2026 Ev & Yaşam kategorisinde Biroglusannesi (74 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 431 göst.
0 oy
2 cevap 227 göst.
28 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Duru. F. 12354 (4,734 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 686 göst.

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...