0 oy
277 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (258 puan) tarafından
Kızlar eşim bir kutu sade kurabiye almış o kadar sade ki tadı yok resmen. Bunu neye kullanıp yenilecek birşey yapabilirim çöpe gidecek yoksa 

9 Cevaplar

+1 oy
(205 puan) tarafından
Üzerine cikolta sosu fln yapabilirsin belki faydası olur susun flnda varsa üzerini süsle 
-Reklam-
+1 oy
(187,418 puan) tarafından
ez onlari chescake tabani yap you tube videosu vardi sonrada chescake yap
(258 puan) tarafından
Bakayım canım saol valla
0 oy
(487 puan) tarafından
Turff da olabilir belki 
0 oy
(10,755 puan) tarafından

Puding yap kırabiyeleri ez pıdingle karıştır ceviz meviz ne varsa artık karıştır kaşıkla :P

0 oy
(32,624 puan) tarafından
Çikolata sos yap bari
0 oy
(751 puan) tarafından
Saray sarmasına taban yapabilirsin yada magnolia yap
0 oy
tarafından
Çikolatayı erit . Kurabiyeyi bandır. Çikolata kuruyunca yiyin
0 oy
tarafından
Un kurabiyesi 
0 oy
(64,939 puan) tarafından
eker ve tarçını karistir.ona bula 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 413 göst.
+2 oy
2 cevap 261 göst.
0 oy
7 cevap 460 göst.
19 Ağustos 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde Nare88 (498 puan) tarafından soruldu
+1 oy
7 cevap 605 göst.
6 Ağustos 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde Mheser22 (298 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,216 soru

24,666,322 cevap

367,000 kullanıcı

...