aşırı
hiç tasarruf yapamıyorum
Sadece dolap için eve aldığımız yiyecekler bile çok tutuyor bı ara aylık 20 gitmişti.biraz keyfimize baksak bu şekilde ama artık herşey çok pahalı ekmek bulsak yeterli bize❤️
1,512,221 soru
24,666,412 cevap
367,006 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın