aşırı
hiç tasarruf yapamıyorum
Sadece dolap için eve aldığımız yiyecekler bile çok tutuyor bı ara aylık 20 gitmişti.biraz keyfimize baksak bu şekilde ama artık herşey çok pahalı ekmek bulsak yeterli bize❤️
1,512,150 soru
24,665,560 cevap
366,955 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın