İs yorgunluğum gitsin diye kendime keyif kahvesi yaptim varmi benim gibi kahve sevenler
Afiyet olsun ☺️
Bende binaya temizliğe çıkıyorum
Dönüşte içerim kahvemi artık
1,512,320 soru
24,667,704 cevap
367,079 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın