255 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar ilk defa tatile gitcem hiç niyeti bilmiyorum giden arkadaşlar öneri verirmisiniz nereye gidilir uygun ve güzel bı yer

15 Cevaplar

(1,539 puan) tarafından
Valla ben Balıkesir erdegi bide ocaklar koyunu çok beğeniyorum o kadar yer gezdim öyle sakin kafa dinlenecek yer görmedim tavsiye ederim
(1,804 puan) tarafından
Sorma gitsin kalabalık isterseniz Antalya Kaş Kalkan Muğla Fethiye oralara bakın ben bütün Sahil kesimleri biliyorum yaşadım 14 sene Fethiye de 3ay önce Antalyadaydim kaş kalkan buralar aşırı göç almış çok çok kalabalık :)))sakin derseniz burası bandırma Erdek ocaklar narlı daha mütevazi köy kesmi
(1,539 puan) tarafından
Evet canım oda orda eğer gidecekseniz mutlaka oraya gidin Balıkesir'in en güzel iki yeri
Ayyy canım esim emekli olunca oranın hayalini kuruyoruz her tatilde mutlaka gideriz benim koy gibi olması hoşuma gidiyor gittiğimizdede bahçeli ev tutuyoruz bahçesinde meyveler oluyor akşamları meyve yiyoruz bahçesinde çay içiyoruz gündüzde denizdeyiz nasıl özledim bakim belki bu senede ayarlayabilirsek gelicez inşallah muazzam bi havası var çok güzel kentte yaşıyorsun acayip sanslisin  :)
(1,804 puan) tarafından
Vidividi Rabbim yüzümuze güldü balayında sezon başında sezon sonlarında geliyorduk iş için ben aşık oldum oğluma burda hamilel kaldım doktor lar tüp bebek dedi 4 sene sonra doğal yolla eşim eyt li çalıştığı işyerinin tesisi var burda temelli taşındık hem görevli olarak geldi bende işe başladım annemde yanımızda oğluma bakıyor beklerim inşallah sezondan yoğun oluruz da :))) Allah'ım sizinde gönlünüze göre versin herkesin ben çok istiyorum dua ediyordum kabul oldu şükür ileride ilhanlar falan var oralarda gittik çok güzel orası da tamamen keşfedilmemiş Cennet burası gerçekten etmesinler zaten rabbimde sizin dualarinizi kabul etsin inşallah
(1,539 puan) tarafından
İnşallah kuzum sağol güzel dileklerin için :)
-Reklam-
Şehir olarak Antalya

Kaş ta villalar var. Çok güzel.

Otel isterseniz de otel seçeneği çok. Alanya olabilir. Merkeze yakın yerlerde oteller olabilir.
(15,334 puan) tarafından
İyiyim şükür komşum sağol sen nasılsın ☺️
(4,171 puan) tarafından
Bende iyiyim bebe sallama modundayım canım ne olsun aynı ☺️
(15,334 puan) tarafından
Kolay gelsin☺️Senin bebek kaç aylıktı
14 aylık canım saol ☺️
Daha küçükmüş Allah bağışlasın
(1,944 puan) tarafından
Deniz,kum,günes icin gidecekseniz Alanya yi öneririm otelleri de guzel ama şimdi gidecekseniz Ayvalik/cunda yi tercih ederdim ben sanırım
tarafından
Kurban Bayramına cnm şimdiden bakıyorum işte
Galiba ayvalık olacak cnm bı arkadaşta orayı önerdi şimdi
(1,944 puan) tarafından
Sicak olur o zaman tam zamani. Ayvalik guzel
(5,953 puan) tarafından
Marmaris içmeler araştır tavsiye ederim 17 sene kaldim orda büyüdüm   abim orda işletmeci orda yaşıyor evlendim yine 6 yildir oraya gidiyoruz  cok yer gezdim içmeler bir başka düşün derim
Arastircam cnm sağol
(4,171 puan) tarafından
Antalyaya gel canım gerek otel gerek villa tatili açısından seçenek çok fazla ben Antalyada yaşadığım halde balayına ilçesi kaşa gittim eşim muhafazakar bir villa kiraladı  haftalığına çok büyük ve güzeldi kapalı bize özel çok rahat geçti o açıdan
tarafından
Ama villadada yemek iş seni bekliyor dimi cnm
Bn gitmişken kafam rahat olsun istiyorm
(4,171 puan) tarafından
Canım biz balayı için gittiğimizden sürekli gezdik yemek kahvaltı hep dışarda hallettik onları gece evdeyken tatlı atıştırmalık dondurma falan yedik sürekli dışarda olunca evde yeme işi olmadı ama yine de malzeme aldık Bi gün mangal yaptık sadece kendimize o şekilde oldu
(1,766 puan) tarafından
Bizde bu sene Ege, Akdeniz taraflarında kamp yapmayı düşünüyoruz.
tarafından
Kamp mi guzel aslında ama iki çocukla bizim için çok zor
(1,766 puan) tarafından
Benimde iki aylık bebe var bakalım ne yapacaksak
tarafından
Gittiğiniz zamanda önemli. Biz bir rota belirliyoruz en son nereye gidicez mesela Antalya. Antalya’ya gidene kadar ki şehirlerde meşhur yerlerde konaklıyoruz. İyi oluyor hem bir çok şehir görmüş oluyorsun hem de her anını dolu dolu yaşıyorsun. Pazartesi sabah erkenden İstanbul’dan çıktık Bursa’ya,Bursa’dan Eskişehir’e, Eskişehir’den Ankara’ya geçtik pazar sabah Düzce bir gece de orda kalıp İstanbul’a dönücez
Kurban Bayramına işte cnm eşimde öyle gezelim diyo ama bakalim
Çocuk varmı cnm nasıl oluyo
tarafından
10 aylık kızım var iyi gidiyor biraz mızmızlanıyor ama mola veriyoruz kendine geliyor :)
(3,464 puan) tarafından
Ben balayında  yalovaya  gittim mükemmel  bir şehirdi
(1,151 puan) tarafından
Maldivler çok güzel
tarafından

Sivas’a gelin :Dyazın gelen giden çok oluyor

(618 puan) tarafından

Muğla ya gel :angel:

(11,436 puan) tarafından

Bizim köye gel  :D

(2,916 puan) tarafından
Avşa adalarına git derim

Harika yerler
(5,401 puan) tarafından
Biz Kapadokya ya gtimistik balayına güzeldi baya ya otel sadece sabah kahvaltısı meyve veryordu ama dışardan yedik öğle akşam güzeldi peri bacaları vadiler falan çocuk varmı canm szde eyer çocuk varsa deniz olan bı şehire gitmenizi tavsiye ederim Antalya Alanya gbi Fethiye gbi çocuk lar yüzer falan güzel oliyor bizde inşallah Fethiye tarafına gtcez
(2,369 puan) tarafından
Bende karar veremedim sakin bir yerde kamp yaomak istiyorum eşim ben çocuğun gözlerden uzak

İlgili sorular

12 cevap 321 göst.
7 Nisan 2024 Aile kategorisinde Bahar_6565 (93 puan) tarafından soruldu
6 cevap 168 göst.
1 Ağustos 2023 Tatil-Seyehat kategorisinde Pembemsi (22 puan) tarafından soruldu