0 oy
277 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (58 puan) tarafından

İlk kızımın adı ceylindi çok isim dusunduk ikincisinde çok kararsız kaldık buglem,duru yada nisa olcakti benim içimden hep nisa geçiyordu olsun istiyordum kızımda kağıtta üç kere nisa cekti kulagimiza hoş geldi ilk kizimlada uyumlu oldu sanki

image

3 Cevaplar

0 oy
(150 puan) tarafından
Çok güzel kuran-i kerimde de geçen bi isim sağlıkla dünyaya gelip adıyla yaşamak nasip olsun canım inşallah 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Diğer iki isme gore daha iyi bence de duru ve buglem asiri klişe oldu son seneler herkeste var
0 oy
(15,831 puan) tarafından

Ceylan Nisa adıyla yaşasın melekler inşallah rabbim hayırlı sağlıklı ömürler versin hepizin evladına  <3

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 308 göst.
29 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Fatmazehraumit (14 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 413 göst.
23 Mayıs 2022 Aile & Aşk kategorisinde Papatya iaa (488 puan) tarafından soruldu
+1 oy
20 cevap 648 göst.
19 Mart 2022 Diğer kategorisinde Nabercinim (304 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 219 göst.
7 Aralık 2021 Aile & Aşk kategorisinde tugbaaa28__ (4 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,395 kullanıcı

...