0 oy
693 göst.
Diğer kategorisinde (11 puan) tarafından

Kizlar mutfak dolaplarimi boyadım ama ahşap 1 . Kati sürdüm tutmadı 2 .de tutar mi

image

17 Cevaplar

0 oy
tarafından
Boyamadan önce zımpara yaptın mı 
(11 puan) tarafından
Hayır o ne
-Reklam-
0 oy
(17,478 puan) tarafından
Yemgem de boyatmıştı ahşaptı boyacı yaptı baya uğraşmıştı diye biliyorum 
0 oy
(7,514 puan) tarafından
Bı kat daha at canım bide boyan vernikli mi
(11 puan) tarafından
Yok ama vernik var bende
(7,514 puan) tarafından
Sade beyaz mı yapcan yoksa başka bı renk mi
(11 puan) tarafından
Sade beyaz cnm vernik attığımda düzelir mi
(7,514 puan) tarafından
Vernikli boya daha iyi oluyor diye duydum canım
Sade beyaz yalacaksan 3 üncü katta tutar galiba
0 oy
(2,665 puan) tarafından
3. De net tutar gibi gozukuyor
0 oy
(2,299 puan) tarafından
3 kat ancak kapatır..
0 oy
(10,369 puan) tarafından
Ortalama beşinci katta kapanıyor sonrasında kesinlikle vernikle çok güzel oluyor 
0 oy
(1,446 puan) tarafından
Bende boyamistim canım çok araştırdım tecrübelerimi paylaşıyorum .

İlk kat çok ince sürmen lazım o bekleyecek en az 1 gün. Ardından diğer kat yine bekleyecek ta ki kapanana kadar devam edeceksin en son vernik atacaksın . Valla çok zevkli aslında ben cadence marka boya  kullandım süperdi 
0 oy
(1,446 puan) tarafından

image

kac yıl oldu hâlâ taş gibi 
0 oy
(9,173 puan) tarafından
1 gün bekleyerek kapanana kadar istediğin renge ulaşıncaya kadar kat at. Ama öyle aynı anda katman katman sürme.1 kat daha at 1 gün daha bekle..en son istediğin renk olunca 1 gün daha bekle vernik at onu sadece 1 kat boya.. 
0 oy
(15,831 puan) tarafından
Hangi marka boya tutmadığını böyle anlayamazsın şuan kapatmamis boya alttaki rengi güzelce boyayıp üstüne vernik atman lazım 
(15,831 puan) tarafından
Kulplari cikart boyaması kolay olur
0 oy
(428 puan) tarafından
Bende eski gümüşlük dolabını boyadım 3. Katta anca  kapattı 4. Katı da atsam olurdu ama ben atmadım arkasından vernikledim kuruyunca valla 3 4 sene oldu hâlâ kullanıyorum tek çizik yok sizinki de 3. Katı ister gibime geliyor 
0 oy
(2,387 puan) tarafından
Kaplamayı sökmeden mi boyadın
0 oy
(19,320 puan) tarafından
Boyamadan önce sirkeli suyla silip zimpara yapacaktin. Ilk kati sürdükten 24 saat sonra ikinci kati sür. Ikinciden 12 saat sonra üçüncü katı sür. Böyle böyle tuttturursun. Tabi dolaplarin temiz değilse, yani yağli falan kaldiysa boya tutmaz. 
0 oy
(6,077 puan) tarafından
Zaten tek katta tutmaz ki 3-4 kat boya yapman lazım 
0 oy
(8,378 puan) tarafından
Kullandığın boya çok önemli dolap boyası mı mesela ?
0 oy
(32,624 puan) tarafından
İkincide tutuyo canım
0 oy
(1,015 puan) tarafından
Iki uc kat cekmen lazim daha ama guzel oluyor sonra

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 615 göst.
10 Nisan 2023 Diğer kategorisinde Bsra1414 (11 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 344 göst.
14 Kasım 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Esha (570 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 647 göst.
10 Ocak 2022 Diğer kategorisinde ❤ELOŞ❤ELOŞ❤ (1,927 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 874 göst.
18 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde Erenimm.05 (427 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,225 soru

24,666,514 cevap

367,013 kullanıcı

...