0 oy
155 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (580 puan) tarafından
Oğlum 1 buçuk yaşında sünnet oldu. Ama bu ara yeni görüyorum sünnet yerinde siyah nokta gibi ön kısmında ve yan tarafında görünce baktım sünnet ipi sanırım kalmış normal mi ? Yaşayan var mı ? Oğlum şuan 4 yaşında 

3 Cevaplar

0 oy
(4,564 puan) tarafından
Benimki de 7 aylıkken oldu. 5 buçuk yaşında hala bi tane siyah tel var düşmedi. Eşim normal düşecek diyor diye pek üstelemedim bende 
(580 puan) tarafından
Aynen benim eşimde normal diyor düşer diyor ama kafama takıldı yani küçücük ama işte
(4,564 puan) tarafından
O zmn en iyisini onlar bilir :)
-Reklam-
0 oy
(1,626 puan) tarafından
Bizimki de 8 ay oldu hala düşmedi 
0 oy
(4,656 puan) tarafından
Oğlum 9 yaşına girdi o siyah leke kaldı ama normal zamanla düşer hayırlı olsun canim bu arada

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 381 göst.
19 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
5 cevap 301 göst.
17 Mart 2022 Diğer kategorisinde Merveee3427 (510 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 286 göst.
31 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Lavanta... (385 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 134 göst.
5 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Neseli Hayat (1,021 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,285 soru

24,667,114 cevap

367,049 kullanıcı

...