0 oy
166 göst.
Diğer kategorisinde (1,118 puan) tarafından
Dün kontrole gittim doğum tarihimi 11 nisana erteledi doktor. Alttan muayene eden ebe bebegin kafasina dokununca yukari kaçtığını söyledi. Rahim ağzının açıklığı güzel suniyle rahat olur ama bebek inmezse sezeryana alirlar seni dedi. Sizce bebegim iner mi kanala? Var mi boyle bisey yasayan??

1 cevap

0 oy
(66 puan) tarafından
Erkek mi? Zor iner  ben sezaryen çektim 2 gün bebek aşağıya inmemiş suni sanci hikaye inmiyor inmiyor boşuna can çekişme .yani demem o ki bebek kanala inmemişse vakit gelince  sezaryen ol
(1,118 puan) tarafından
Evet erkek
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 223 göst.
0 oy
0 cevap 129 göst.
17 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Pembevisnee (3,446 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 381 göst.
0 oy
4 cevap 143 göst.

Kategoriler


1,512,782 soru

24,673,779 cevap

367,418 kullanıcı

...