0 oy
779 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (4,908 puan) tarafından

Ay kızlar 4 yaşına geldi meleğim ve sonunda odası oldu. Çocuğum hep koltukta yatıyordu . En sonunda anne bende sizinle yatabilirmiyim benim sırtım ağrıyor deyince borç harç aldık Allah'ım ödeme kolaylığı versin inşallah sizinde yorumları bekliyoruz. Ordaki dolapta şimdilik orda sonra kalidracagiz inşallah 

image

image

21 Cevaplar

0 oy
(3,277 puan) tarafından
Güle güle kullansın canım güzel olmuş 
(4,908 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım benim
-Reklam-
0 oy
tarafından
Çok güzell ne kadar aldinız
(4,908 puan) tarafından
8000 aldık canım vivenseden
0 oy
tarafından
Güzel gunlerde kullansin inşallah 
(4,908 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım benim
0 oy
tarafından
Güle güle sağlıkla kullansın prenses çok güzelmiş canım 
0 oy
tarafından
Çok güzel güle güle kullansın sağlıkla 
(4,908 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(2,691 puan) tarafından
nasi sevinmis çok güzel güle güle kullanın 
(4,908 puan) tarafından
Evet havalara uçuyor hâlâ daha
0 oy
tarafından
Cok guzel en sevdiğim sey cocuk odası 
(4,908 puan) tarafından
Valla bizde öyle sonunda kavuştuk odamiza
0 oy
(500 puan) tarafından
Güle güle kullanın kendi çocuklarıma almış gibi sevindim 
(4,908 puan) tarafından
Ya Allah razı olsun
0 oy
(4,436 puan) tarafından
Çok güzel olmuş güle güle kullansın insallah ❤️
(4,908 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım benim
0 oy
(8,561 puan) tarafından
Çok güzel güle güle kullansın minik prenses tam prenses odası olmuş şahane (⁠◕⁠ᴗ⁠◕⁠✿⁠)
(4,908 puan) tarafından
Ya çok teşekkür ederiz
0 oy
tarafından
Gülerek kullansin prensese hayırlı olsun 
(4,908 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(1,404 puan) tarafından
Güle güle kullansın prenses ❤️
(4,908 puan) tarafından
İnşallah canım teşekkür ederim
0 oy
(2,299 puan) tarafından
Güle güle uyusun prenses darısı benim cocukalrin başına.. :(
(4,908 puan) tarafından
İnşallah en kısa zamanda bbasiniza canim
(2,299 puan) tarafından
Amin inşallah canm
0 oy
(410 puan) tarafından
İçinde sağlıkla büyüsün inşallah 
0 oy
(1,779 puan) tarafından
Ay yavrum huzurla kullansin. Koltukta yatmak agritiyor gercekten
(4,908 puan) tarafından
Evet canimcocuga masaj yapıyordum hergun
0 oy
(14,399 puan) tarafından
Tam prenses odası güle güle kullanın 
(4,908 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(11,729 puan) tarafından

Ayy kıyamam ben onun sırtınaaaa hayırlı olsun annesi Allah ödeme kolaylıgı versin <3

(4,908 puan) tarafından
Amin canım saolll
0 oy
(6,791 puan) tarafından
Nasil sevinmiş maşaAllahh ☺️❤️ güzel günlerde kullansın prenses. ❤️❣️
0 oy
tarafından
Çok güzel olmuş ellerinize sağlık 
0 oy
(905 puan) tarafından
Çok güzel cnm gül3 güle kullansın inşallah Rabbim

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 337 göst.
0 oy
11 cevap 771 göst.
0 oy
9 cevap 410 göst.
0 oy
2 cevap 180 göst.

Kategoriler


1,512,456 soru

24,669,368 cevap

367,171 kullanıcı

...