Valla aynı dert bende de var yaa çok acıyo ben takiyom ama sarkik olurmuş
Bişi olmaz cankm afedersn ben gebeliğimi sutyensiz geçirdim aşırı sert oluyodu agriyodu sal gitsin rahat etsin memisler
Göbeğine kadar sarkar vallahi denendi onaylandı
1,512,684 soru
24,672,284 cevap
367,326 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın