394 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Babam köy gibi dedi öyle mi? Antepten geleceğim Allah nasip ederse. Yapabilir miyim? Havası çok mu soğuk insanı nasıl komşuluk nasıl

17 Cevaplar

ilçe gibi yer

gelişmiş yer değil

suriyeli, afganlı dolu

gezilecek, eğlenecek bir yer yok, millet Eskisehir e gidiyor
(3,158 puan) tarafından
Bende orda 4 sene okudum insanları çok değişik gençleri falan hovarda :))) gezilecek yer yok çok sıkıcı valla
(355 puan) tarafından
aynen öyle +1
tarafından
Neden öyle dedin ki genelleme hiç hoş değil bence aralarında gayet iyiler de vardır. Bı kaç kişi yüzünden hepsini kötülemis oldun
-Reklam-
+2 oy
(119,878 puan) tarafından
insani simsicak misafirperverdir yemeyi yedirmeyi sever  ilk kez gelene kapilari sonuna kadar aciktir çal bi kapiyo gurbetten geldik bi su dedi suyun bidonunu verirler sehir olarak kucuk ama insanlik olarak coook buyukler şifali sulari guzel otelleriyle kalesiyle lokumu hashaslisi visnesi sodasi sucugu kaymagiyla meshurdur guzel avm ler var gidip gezip eylenilcek otellerde keza oyle antepi bilmem ama memleketim köy bile olsa tasina topragina gurban oluruz ❤️
tarafından
Aaa sen afyonlumusun yorumlarını gercekten beğemiyorum bi kaç soruma çok güzel yorumlar yapmistin canım Aynende öyle çok sevdim burayı o kadar sevdim ki buraya yerleşmeyi düşünüyoruz
(119,878 puan) tarafından
aslen afyon  ama dogma buyume eskisehirliyim
(10,183 puan) tarafından
Esimin teyzesi yasiyor orda enistenin isi geregi. Gitmistik kaldik 3gun. Merkezde onlar. Nisanda gittik soguktu baya gece dahada soguk oluyor genelde.
(17 puan) tarafından
Antep’ten gidecek biri için köy gibi evet. Neden Afyon peki başka şehir değil
tarafından
Ailem konyada. Onlara yakın olmak istiyorum. Kiralar da biraz daha uygun sanırım büyükşehirlere göre
(17 puan) tarafından
Konya’ya gidin bence Afyon gerçekten iyi değil
(11,587 puan) tarafından

Afyondur değilim ama mümüklerin donacak kadar soğuk  :) Ben burdurdayim hiç gezip görmedim sadece mola veriyor otobüsler ordan biliyorum

(13,216 puan) tarafından
Kütahyadayız Afyon çok yakın burası gibi orası da çok soğukmuş bazı sabahlar -10 a düşüyor hava
tarafından
Yazın da mı soğuk oluyor
(4,336 puan) tarafından
Hava soguk canim, 4-5 gun merkezinde kalmistim biraz gezdik bisey yok acikcasi. Avm var. Biz kaplicalara gitmistik, sulari guzel. Sucugunu begenmedim,kayseri sucugunu seviyosan bu degisik gelebilir. Koy,kasaba gibi bi yer. Bisey yoktu acikcasi hic bisey yok,hatta Allah iyi ki buraya su vermisti bu insanlar gecimini sagliyo dedim. Bi de kaymakli lokumlari guzeldi.
(5,108 puan) tarafından
Teyzem orda yaşıyor küçük ama samimi güzel bir şehir
tarafından
Bizde bu yaz geldik buraya eşimin görevinden dolayı internetten heryerden o kadar araştırdım ki gelmek istemiyordum insanları kaba havası soğuk cahil köy gibi yorumlar hep vardı .Ben burayı o kadar sevdim ki kadınları o kadar sıcakkanlı iyimser en iyi hastaneler var tabi özel.devlet icin birsey diyemem hemsirelerinden tut mükemmel ilgi alaka insana değer var yiyecek çok uygun cok sevdik hatta buraya yerleşmeyi düşünüyoruz
(3,610 puan) tarafından
Bir tane arkadasim var esimin arkadasinin esi afyonlu gordugum en gozu bol insan evini onune seriyor elini kolunu da doldurup gonderiyor ve hic karsilik beklemiyor insanlari genel olarak boyleyse yasanir herhalde merkezi asiri guzel degil oyle ama onemli olan o degil
(7,536 puan) tarafından
Ben Uşak'ta yaşadım 19 yaşıma kadar yanyana afyonla ordan da ok tanıdığım oldu evet biraz eski bi şehir koy gibi aynen lüks bi semtte yasiyosan zorlanirsin havası çok çetin kışları soğuk olur dağı tepesinde resmen afyon ama insanı çok samimidir çok güzel komşuluk edinirsin çok güzel samimi çevren olur
(6,237 puan) tarafından
Şehiri bilmem ama tanıdığım afyonlular aşırı gıcık itici sinir bozucular
(1,406 puan) tarafından
GERİ KAFALİ

YOBAZ

GORGUSUZ

öluyorum de 1 bardak su vermezler bacim.
(12,861 puan) tarafından
Afyon çok yobaz kız kardeşim orada okudu ordan biliyorum Eskişehiri tavsiye ederim canım
(1,741 puan) tarafından
Biz 3 senedir yaşıyoruz memnunum hiç yobaz  vs insanlarla da karşılaşmadım biz zaten sakın yer istiyorduk tam da istediğim gibi ben seviyorum
(752 puan) tarafından
Eşimin görevi nedeniyle afyondayiz canım bende hic sevemedim geçen sene evlenip geldim eşimin 6. Senesi ama oda hiç sevmiyor insanları çok ters soğuk. Gezilecek yer yok. Biz bu sene veya seneye gidiyoruz nasip olursa inşallah gittiğimiz yer güzel olur :)
(2,249 puan) tarafından
Ekseri olarak yaziyorum erkekleri genelde gözü dışarda oluyor, kadinlari becerikli, cömert. Sehir ile köy arasinda sıkışan yaşam tarzlari var. Suyu havası sert. Turistik pek yeri yok ama doğası güzel

İlgili sorular

2 cevap 75 göst.
13 Ocak 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Selmakke (1 puan) tarafından soruldu