0 oy
289 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (5,105 puan) tarafından

Ben 5 yıldır kaynanamlarla birlikte Almanyada  yaşıyorum, cok şükür geçen yıl evimizi aldik memlekette.

Şimdi durum şu ki tadilat yaptırıyoruz buyuk ihtimal daha 1 yılda anca biter eşyasiydi vs derken

Lakin ben artik aynı evde durmak istemiyorum ayrı kiraya çıkmak istiyorum eşimde diyor ki tadilat bitsin cikicaz çünkü şu anda onlarla birlikte olduğumuz için güzel birikim yapabiliyoruz ayrı olunca tabi bukadar birikim yapamayacaz.

Ben önce kabul ediyorum sonra evde biseyler oluyor cok sinir oluyorum eşime diyorum ki tadilat falan istemiyorum ayrı kira istiyorum ben dayanamıyorum  1 yılda değil de 3 yılda yaparız belki ama rahat olurum.

Sonra diyorum ki kendi kendime dayandın dayandın az daha sabret tadilat bitsin kafan rahat olur valla çözemiyorum Bende.:(

2 Cevaplar

0 oy
(1,138 puan) tarafından
Onca sene sabretmissin eğer dayanilacak gibiyse bence 1 sene daha sık dişini direk tasinirsinjz 
(5,105 puan) tarafından
Derdimiz cok büyük değil ama işte 5 yıl olunca insan artık yeter diyor
(1,138 puan) tarafından
Haklısın tabii zor.mantıklı olan öyle gibi duruyor
(5,105 puan) tarafından
Evet öyle duruyor
-Reklam-
0 oy
(16,494 puan) tarafından
Çok mu büyuk sorunlar yaşıyorsunuz ki
(5,105 puan) tarafından
Hayır çok buyuk değil ama her gün aynı evde olunca bide 5 yıl ufak sorunlar bile batıyor
(16,494 puan) tarafından
O zaman sabret geleceğiniz icin
(5,105 puan) tarafından
Sanirim mantıklı olan o

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 385 göst.
18 Mayıs 2024 Aile & Aşk kategorisinde Bahar_6565 (154 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 561 göst.
17 Aralık 2021 Aile & Aşk kategorisinde Mona Lisa (1,579 puan) tarafından soruldu
0 oy
22 cevap 1,119 göst.
1 Mayıs 2020 Diğer kategorisinde AlpereNur (17 puan) tarafından soruldu
0 oy
34 cevap 1,126 göst.
11 Şubat 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,417 soru

24,668,827 cevap

367,148 kullanıcı

...