0 oy
252 göst.
Diğer kategorisinde (8 puan) tarafından
Diyarbakır da yasıyoruz depremrn dolayı köye geldik 

Kızım deprem olduğu günden beri asla yemiyor ... İyice zayıfladı psikolojisi bozuldu anne evimiz sallanıyor diyor ... 

Köydeyim ve az imkan bulunuyor istedigi her yemeği yapamıyorum .. 

Eve gidemiyorum. 

Yani deprem altında okadar aç kalan masum yavrularımz varki .  onları düşündükçe zaten çok üzülüyorum kızıma yedirmek istiyorum ama yok hasta düşecek diye korkuyorum

1 cevap

0 oy
(32,625 puan) tarafından
:( Allah yardımcın olsun kolay değilki
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 278 göst.
15 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Hacire1211 (8 puan) tarafından soruldu
+1 oy
1 cevap 300 göst.
27 Nisan 2022 Aile & Aşk kategorisinde Basak08 (419 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 309 göst.
3 Aralık 2023 Diğer kategorisinde _GaRDeNYa_ (519 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 349 göst.
2 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Yakamozzzz (436 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,634 cevap

367,026 kullanıcı

...