0 oy
238 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (3 puan) tarafından
Merhaba herkese 1 hafta önce ayagım kırıldı 2 yaşında oglum var tek başıma bakıyorum ilk günden beri eşim çalışıyor ayakta üşüme vede aşagıda kalınca kan toplar gıbı olması normalmi acaba başına gelen varmı daha hızlı nasıl toparlarım

3 Cevaplar

0 oy
(187,419 puan) tarafından
gecmis olsun bilgim yok
(3 puan) tarafından
Teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
(1,408 puan) tarafından
Geçmiş olsun abimin de kırıldı 3 ay oldu hala düzelmedi uzun sürüyor malesef kan da topluyor şişiyor da morariyor da Allah yardımcınız olsun 
(3 puan) tarafından
Teşekkür ederim Allah razı olsun
0 oy
(463 puan) tarafından
Kiriktan kiriga deyişir insandan insana da deyişir kazada eşimin ayağı kırıldı 15gunde iyileşti sonra bir kırık daha fark etdiler oda 15gunde iylesdi ama hala ağrı var kirem felan kulaniyoruz

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 408 göst.
0 oy
6 cevap 426 göst.
1 Şubat 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde iiiinciiii (4,955 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 241 göst.
21 Ağustos 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,206 soru

24,666,284 cevap

366,994 kullanıcı

...