329 göst.
(26 puan) tarafından

Kızlar ben bebek olacak para lazım ivira zivira para harcamayalim paramızı hesaplı harcayalim derken eşim har vurup harman savuruyor ne yapmam lazım var mi benim gibi olan

Reklam


8 Cevaplar

+1 oy
tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap

İhtiyacım var de al bi kenara koy canım yada para hesabını sen yap konuşun erkekler biraz tutumdan anlamıyo

(26 puan) tarafından
Gerçekten anlamıyorlar kadınlar olmasın ac kalır bunlar evi cevip çeviren gerçekten kadın oluyor
+1 oy
(34 puan) tarafından

evet ben. yapacak bişey yok elde avucta bitti. şimdi bin pişman toplamya çalışıyo beceremesede. akisa bıraktım stres olmaktam biktim.

+1 oy
tarafından

insanin huyunu degistirmek cok zor benim babam da oyleydi annem yillarca ugrasti ama adam dayanamiyordu gereksiz seyleri alip geliyordu yani simdi hiraz daha iyi kavga ede ede biraz duzeldi ama yillar gecti tabi :)

+1 oy
(986 puan) tarafından

Allah yardimcin olsun canim esimden en memnun odlgm konulardan biri de bu valla hic car cur etmez maasini alir gelir yanimda hesaplar alacagni verecegini nerete ne ayircagni sumur yaginda kavrulmayi bilir insallah en kisa zamanda o olgunluga erisir esinde rahat edersn

(26 puan) tarafından
Inşallah cnm ben 23 yaşındayım o 27 ama sanki ben dha olgunum
(986 puan) tarafından
Yasla alakasi yok ki canim ben 22 esim 26  ayni sayilirlar bak
(26 puan) tarafından
Ne bilim valla cnm
(986 puan) tarafından
Uzme kendini bosa degistirmek zor gecim ne anlayinca elde avucta bitince dort donup care arayacak o ondam snra akillanir bence
(26 puan) tarafından
Öyle düşünmüyor cnm para bitince ek hesaptan çekiyor gelecek ayın maaşından ona güveniyor aslında ondan öyle rahat
(986 puan) tarafından
Ay valla ne diyim ki bizimde ek hesap var bebek alisverisi icin ek hesaptan para cekmemiz gerekti eve geldgmiz gun annesinden birc alip hemen ek hesabi kapatti acilirsak oyle kapilir gideriz her skıstgmzda dedi annesine vericek maasi alinca ek hesaba giricem diye akli cikar esimin
(26 puan) tarafından
Benimkide korksa keşke aileside hiç demiyor uyarmiyor ki ne yaparsa yapsın oğlum yapsın
(986 puan) tarafından
Olur mu oyle ya allah sabir versin
(26 puan) tarafından
Amin cnm inşallah
+1 oy
(276 puan) tarafından

Bnmkide oyle kndine bi hesap ac bankadan esinin elinden al parayi git yatir hesaba istersen haber verme ama gizli saklim olmasin dersen haber ver ama dokundurma benimki anca araba kiraliyodu cocuk olck diyodum benzin bitti diyodu:)))))))

(26 puan) tarafından
Vay vayy :) haklısın cnm
(26 puan) tarafından
Ben aydan aya kuaföre gidiyorum adamin sigarası biter nargile malzemesi biter hep böyle seylere para harca dur
(276 puan) tarafından
Ben ona bile gitmedm bakiyodum parasi yok demedim kuafore gitcm diye ama en son ay agdaya gidecem para ver ddm aldim kndisinin cebinden sigara eksik olmazdi smdi de cocuk var hala ayni ama sigarada aldirmiyom artk
(26 puan) tarafından
Iyi yapiyon cnm
+1 oy
tarafından

Valla benim eşim çok tutumlu eline geçeni bankaya atar ki çocuk olack diye eve her maaşında 300 tl lik gaz alır bebek kısa denk geliyor usumesn diye bnden çok tutumlu eşim şimdi bide kumbara yaptı 5 10 lira içine atıyor bu para oğluma die ")

(26 puan) tarafından
Ne gzl helal olsun derim öyle insana
tarafından
Çok şükür canım yaa yaşı küçük ama biliyor nerde né yapacağını çok düşünceli bir kocam var maşallah ")
+1 oy
tarafından

Canım sen de harca o zaman hiç değilse zoruna gitmez.. Huylu huyundan vazgeçmezmiş. O harcayacağına sen al yavruna istediğin şeyleri para bitince ister istemez o frenlemek durumunda kalacak :) bu halinle hiç kendini üzme

(26 puan) tarafından
Değil mi genelde kadınlar dha cok harcar kiyafetti ayakakbiydi derken ama yok ben idare ediyorum hep cnm sıkılıyor bu duruma
0 oy
(854 puan) tarafından

Eşim de ben de tutumluyuz ne doğru düzgün üstümüze kıyafet alıyoruz ne başka birşey biraz da sıkışık durumda olduğumuzdan kaynaklanıyor ama şuan tutumluluktan çok savurganlığımızın cezasını çekiyoruz kaynım düğün yaptı kışın taktık dolarları miye takıyorsak tek birikmişimiz o halbuki  sonra kaynım yine abi sıkıştım bi bin lira dedi elimizde vardı verdik eşe dosta hediyeler her davete baklava börekle gitmeler derken şimdi kimseye muhtaç olmayalım diye dua ediyorum her akşam bizden para isteyenler tatillere bilmem nerelere gitti biz ağzımızı ayırdık baktık bu yaz ama akıllandım eşime de söyledim artık kimseye beş kuruş vermek yok.

(26 puan) tarafından
Kesinlikle haklısın cnm herkes kendini düşünüyor

İlgili sorular

8 cevap 285 göst.
1, Ekim, 1 Mine45 (3 puan) tarafından soruldu
30 cevap 313 göst.
10 cevap 312 göst.
9, Nisan, 9 Dilay355 (120 puan) tarafından soruldu
6 cevap 393 göst.
24, Aralık, 2018 Zuhal (14 puan) tarafından soruldu
10 cevap 497 göst.
25, Eylül, 2018 Kvsrgkhn (4 puan) tarafından soruldu
3 cevap 269 göst.
14, Ağustos, 14 Berilin annesi ❤️ (127 puan) tarafından soruldu

31,139 soru

299,328 cevap

534,872 yorum

3,404 kullanıcı

Kategoriler

...