8 aylik bebegim 3.katilma nobetini yasadi gecen gun her ilkinde bayilmamisti ama diger ikisinde bayildi sonra kendine geldi cok korkuyorum ya bu katilma nobetini yasayan oldumu bi tedavisi varmi bitiyor mu nobet sirasinda ne yapmaliyim bilgilendirirmisiniz
1,512,221 soru
24,666,412 cevap
367,006 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın