Hep bana albeni ya da benim o alır. bende banamı aldın, aldığının adı ne o ne demek diye konuştururum
Gelir şimdi linç tayfa
1,512,555 soru
24,670,776 cevap
367,240 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın