Bir de "iyi ki öldüün Nerooşşş" diyerek mum üfleyip pasta kesseler tam olurmuş.
Ölmek mesele değil de işte, arkada kalanlar nasıl saçmalayacak onu kestirememek kötü
yuh yani diyecek bisey bulamiyorum.
1,512,202 soru
24,666,230 cevap
366,990 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın