Herkeste değişiyor bu ben 28de nstye bağlandım 30dqn sonra her hafta bağlandım 35 ten sonra günlük bağlandım alttan muayene de 32de oldum suyum geldi normal doğum yaparsın dediler 36+6 da sezeryan oldum
1,512,676 soru
24,672,175 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın