0 oy
331 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (913 puan) tarafından
Kizlar afedersiniz gebelikte tüy dökücü Krem kullananlar var ki yaaaa aşırı zorlanıyorum

4 Cevaplar

0 oy
(4,335 puan) tarafından
Hiç kullanmadım o bölgeye bilmiyorum
-Reklam-
0 oy
(49 puan) tarafından
Hamilelikte kullanılmamalı içinde kimyasal var
0 oy
(2,586 puan) tarafından
Yani ben zararlı olduğunu bilmeden bayağı bacaklar için kullandım çok şükür bebeğime bir şey olmadı ama kullanmayın siz doktora sorun 
0 oy
(153 puan) tarafından
Bana da zararlı demislerdi ama tam bilmiyorum ben hic jilet kullanmamistim hamileyken kullandım çünkü ağda yapmak cok zordu karşıma ayna koyarak öyle yaptım olduğu kadar artık diyerek dogum yaklasinca da bir kere agda yaptirdim sadece canım 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 463 göst.
9 Eylül 2021 Güzellik-Bakım kategorisinde Civcivim (1,107 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 331 göst.
11 Ocak 2021 Güzellik-Bakım kategorisinde Umayy (608 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 742 göst.
3 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde 2323 (2,173 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 247 göst.

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,180 cevap

367,322 kullanıcı

...