Karnını severek konuş canım. Ben bi de iş yaparken filan hep bebeğimle konuşur gibi konusuyodum. Eşim bazen delirdi iyice bu diyordur eminim evet oğlum şimdi evi süpürüp silcem seni de yorcam ama falan filan diye. Sevdiğimi de çok söylerim çok seviyorum bebeğimi filan diye.
1,512,159 soru
24,665,660 cevap
366,963 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın