başlığa cevabim; BEN
Benim annem piskolojiken hasta kaç kere ilaclarini ic dedim icmiyo yalancınında teki keşke normal bir annem olsaydı.Bolsaydı.Bu da benim kısmedikısmedimmiş.Bir oğlan var inşallah ikincisi kız olur
1,512,307 soru
24,667,536 cevap
367,070 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın