başlığa cevabim; BEN
Benim annem piskolojiken hasta kaç kere ilaclarini ic dedim icmiyo yalancınında teki keşke normal bir annem olsaydı.Bolsaydı.Bu da benim kısmedikısmedimmiş.Bir oğlan var inşallah ikincisi kız olur
1,512,754 soru
24,673,370 cevap
367,399 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın