0 oy
202 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızım 4 buçuk aylık falan. Sadece mama içiyor.

Bazıları bu aydan sonra başlamış falan. Ben 6 aydan sonra diye biliyorum.

Bir de şey duymuştum eğer bebek bizim yediklerimize iştahlanıyorsa yavaş yavaş verebiliriz diye duydum. Bir kez kızıma elma yalattım sadece sevdi sanırım. Ama vermedim tabi nolur nolmaz diye.. Sadece diline değdirdim

5 Cevaplar

0 oy
(3,238 puan) tarafından
5. Ayda tadimlara başladık 
tarafından
Kendi yediklerinizden de verdiniz mi peki
-Reklam-
0 oy
tarafından
Biz 4.ayda başladık hiç mama vermedim herşeyimi kendim yaptım severek yiyo şuan 9 aylık 
tarafından
Maşallah, dişi çıktı mı peki
tarafından
6 tane
0 oy
(17,136 puan) tarafından
5,5 ken uç gün kuraliyla tadımlara başladık 7 aylık şimdi şükür seçmiyor pek
0 oy
tarafından
6. Ay gbi başlamıştm tadımlara 
0 oy
(15,743 puan) tarafından
6 ay doldu başladık

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 189 göst.
0 oy
3 cevap 240 göst.
0 oy
1 cevap 137 göst.
16 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde _GaRDeNYa_ (519 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 1,143 göst.
24 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde Mislimisli003 (6,378 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,756 soru

24,673,410 cevap

367,400 kullanıcı

...