0 oy
163 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (15 puan) tarafından
Merhaba hasta kayıt kabul de çalışan var mı bende eğitim sertifikası aldım hastanede çalışmak istiyorum. Etlik şehir hastanesine gittim bugün başvurular bitmiş.. bu işe girme süreci nasıl oluyor bana bilgi verirseniz çok mutlu olurum. Artı birde bilgisayar sertifikası olması öncelik tanır mı iş konusunda. Üniversite mezunu şart mı yardımcı olursanız bilen birisi çok sevindim...

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 304 göst.
0 oy
4 cevap 439 göst.
+1 oy
3 cevap 172 göst.
23 Mart 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 229 göst.
6 Ocak 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,221 soru

24,666,412 cevap

367,006 kullanıcı

...