3 lirayı da karttan çekerim 1 lirayıda naktim yoktur kart bendedir bizdedir keşke ona da bi şeker alsaydın kız susardı çocuk ağlamış baksana al al sana da bi şeker kıskanma diyeydin
1,512,570 soru
24,670,957 cevap
367,259 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın