0 oy
148 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (114 puan) tarafından
Kızlar merhaba benim oğlum şuan 3 yaşında. 7 aylıkken sünnet oldu doktorumuz dikisleri zamanla dokulcek demişti bidaha gelmenize gerek yok demişti. Allah'a şükür hiç sıkıntısı falan yok ama bu sabah dikkatli baktım zaten bayadir vardı ama hep pislik topluyor sanıyordum bu sabah dikkatli bakınca dikiş yapılan yerde ip olur ya siyah siyah nokta sanki ip hala duruyor gibi? Randevu aldım hemen çocuk cerrahına baktiricam ama bir size sorayım dedim.  Varmı böyle bişey yaşayan?

2 Cevaplar

0 oy
(6,806 puan) tarafından
Yoo bizde öyle bi sorun yok kız yapışma olmasın sakın? 
-Reklam-
0 oy
(15,132 puan) tarafından
Bizde bir sorun olmadı kuzum götür yine de baksınlar. Normalde eriyen iple dikiyorlar artık. 

İlgili sorular

+2 oy
11 cevap 936 göst.
0 oy
8 cevap 317 göst.
1 Şubat 2024 Aile & Aşk kategorisinde Ercey__ (114 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 221 göst.
18 Kasım 2023 Aile & Aşk kategorisinde Ercey__ (114 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 151 göst.
1 Temmuz 2023 Aile & Aşk kategorisinde Ercey__ (114 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,149 soru

24,665,545 cevap

366,953 kullanıcı

...