Yazdan konserveniz varsa domates biber patlican onun içine önceden eti pişirip biraz salcave sarımsak ekleyip fırına verin çok lezzetli oluyor bu yemeğin yanına biraz yapabilirsiniz dün yapmıştım çok güzel oldu
1,512,177 soru
24,665,955 cevap
366,975 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın