459 göst.
(2,219 puan) tarafından

Kızlar size saçma gelebilir Ama ben Nisan elbisesi varya kabarık renkliler ondan giymedim içimde kaldı gelinligimde zaten çok ucuz modeldir biseydi neyse giydim onu bir şekilde ama Nisan elbisesi her gördüğümde içim gidiyor ilk defa burda paylaştım benmi abartiyorum acaba

Reklam

9 Cevaplar

+2 oy
(501 puan) tarafından

Niye abartasin cnm bnde giymedim ama inan aklima bile gelmio bosver

(2,219 puan) tarafından
Bilmem benden başka herkes giydi çevremde biz büyük Nisan yapmadık diye giyemedim
Reklam

+3 oy
(1,370 puan) tarafından

Canım bende nişan elbisesi giymedim nişanım istemem olmadı kaçarak evlendim kınamda balık bir elbise ve bindallı giydim bir gelinliğin kabarıktı ilk zamanlar özeniyordumda şimdi amaaan banae deyip geçiyorum 

(2,219 puan) tarafından
9 senelik evliyim 3. Çocuğa gebeyim eşimle aramız limoni ama ben hala vitrinlerde görünce uzun uzun bakıyorum
(1,370 puan) tarafından
Neden limoni canım sıkma lütfen canını değmez oğluşun varsa sünnetinde giyersin mis gibi
(2,219 puan) tarafından
Benim doğup büyüdüğüm yerde yani balikesir de illaki sünnet dugunu yaparlar Gelin geldiğim yerde mevlid bile yapmıyorlar çoğu eşimle evliyiz ama eşim artık bir misafir gibi her akşam gelir yemeğini yer koltuğa geçer uyur sabah uyanir işine gider ne sohbet ne ilgi onu zaten anlatsam sığmaz buraya
(1,370 puan) tarafından
E konuşmayı denemedinmi canım nedenini öğren bence Rabbim yardımcın olsum
(2,219 puan) tarafından
Sevmiyormus artık beni Sağol canm amin
(199 puan) tarafından
Sevmiyor da ne demeye cocuk yapiyor allah askina. Hamile hamile insana yapilacak sey mi bu. Karnındakinin vebaline giriyor. O cocuk her şeyi hissediyor biliyor Allah yanina koyar mi esinin. Kusura bakma agir olcak ama seni sevmiyorsa çocuk da yapmiycakti. Ona acimiyorum karnındaki ile sana yazık gunah.
+2 oy
(1,578 puan) tarafından

Yo niye abartasin ki heves edebilirsim herkesin bu hsyatta isteyipte olmayan biseyi mutlaka vardir yapicak bisey yok cnm saglik olsun de 

(2,219 puan) tarafından
Bazen diyorum kiralicam bi tane evde giyecem deli gibi :D aynen canm can sağlığı olsunda hersey olur nasilsa
tarafından
Bence letgoda cok ucuca var 200 liraya bile ben olsam alio evde giuerdim belki size sacma gelebilir ama
(2,219 puan) tarafından
Şimdi değilde belki bir ara çok kilo aldım alsam bile yakışmaz bebekte geliyor masraf çok ikide Çocuğum var
+3 oy
(355 puan) tarafından

Canım huzurun mutluluğun yerinde mi.. inan önemli olan o.. çok iyi anlıyorum seni heves kalıyo insanın içinde.. ben nişanımı evde yaptım ama kabarık nişanlık giydim.. gelinlik de giydim.. 18 aylık evliyim ve 10 gün sonra boşanıyorum.. 10 günlük de bebeğim var.. hamileliğimin son zamanalrında ve doğum anımda ne kocam yanımdaydı ne ailesi.. o yüzden inan hepsi boş.. huzurun olsun yeter..

(2,219 puan) tarafından
Sağol canm amin yok zaten kesin bir dille seni artık sevmiyorum bu evde çocukların hattına kalıyorsun dedi
(355 puan) tarafından
Ah bu erkekler.. hiç dillerinin kemiği yok ya :(
(2,219 puan) tarafından
Maalesef benim eltim 3 senelik evli kaynım ona toz konuşmuyor annesine babasına karşı bile koruyor gorucu usulü evlendiler ama eltime çok aşık üstelik eltim benim yarım kadar bile fedakarlık gostermiyor
İki kardeş ama çok farklı kişilikler şans bu işte
(355 puan) tarafından
Gerçekten öyle ya.. hakkımda hayırlısı neyse o olsun canım benim üzmemeye çalış kendini zor biliyorum ama yapmak zorundayız
(2,219 puan) tarafından
Amin canm Rabbim yardimcimiz olsun inşallah
+2 oy
(2,249 puan) tarafından

Bn kabarik sevmedgm icin gelinligimide bohem  tarzda sectim. Kabarik tarlatanli gelinliklerden kactim. Esm dahil herkes kabarik giymemi istedi ama bn istemedgmden giymedm zevk meselsi icinde kaldiysa  ne yapilabilinir bilmiorm ama giymek istio musn ki halen ? Cok istiosan esnde bunu hiliosa bigunluk kiralayip fotolar cekinebilrsn illada icmde kalmasn diosan

(2,219 puan) tarafından
Onu yapacak kadar dusunceli biri değil canm esim ben kendi kendime hayal kuruyorum kendi kendime söylüyorum çiziyorum o dinlemez bile beni burda bari yüreği iyi insanlar dinliyor
(2,249 puan) tarafından
Hayatin kosusturmasina mi kapilmis yoksa dusunceszmi bu ikisi farkli seyler ?

Bnm esmde bu aralar bni ihmal etti bunu onla paylastim biz yeni evliyiz iste taksitler vs hayat kosusturmasi aslinda farkindayim senide kndimide ihmal ettm kosturmaktan vs dedi ozen gostermeye calisti biraz snra yine gecim derdine dustu bnde arada bi hatrlatiorm konussan dinlemez mi
(2,219 puan) tarafından
Konuşmadik ama tartıştık beni artık sevmediğini söyledi bu lafın üzerine diyecek birsey kalmadı cocuklarim icin evliyim şu an o derece kötü gidiyor evliligimiz
(2,249 puan) tarafından
Allah senin ve cocuklarinin yardimcisi olsun o nada Allah Akil fikir versin.  Sevgi sefkat versin ne diyim sen cocuklarina dayan duani et bekle olursa olur olmazsada herseyin hayrlisi kendi hayatini mahvetme . Sinirle solemis olabilir mi yoksa gayet icten miydi
+1 oy
(1,057 puan) tarafından

Yok canım içinde kalmış olabilir. Bende giymedim evde kendi aramızda yaptık bizde nişanı iyiki giymemişim yapmamışım diyorum ama herkes bir değil. Belki oğlun olur sünnetinde falan giyersin :)

+1 oy
(290 puan) tarafından

Sacma degil tabiki cnm oluyo öyle icinde kaliyo bazi seyler insanin ama ben muhtesem bi dugunle evlendim hersey istedigim gibi oldu ama sonrasinda hayatim mahvoldu hergun siddet gordum bosandim esimden bu ikinci evliligim cok sade bi nikahla evlendik toparlanmaya calisiyoruz ev esya falan zor isler ama cok mutluyum biraz burdan bak tatlim haa olmadi esin alsin sana bi nisan kiyafeti bide yemege gotursun icindede kalmasin ;))

0 oy
(6,266 puan) tarafından

abartmiyosun canim arkadasim nisan istedi annesi yapmadi icinde ukte kaldi oda hep arkadaslarinin ddugunlerinde abiye giyip telafi etmeye çalışıyor ama abiyeler kabarik olmadigi icin yerini tutmuyor tabkki

(6,266 puan) tarafından
madem cok heves ediyorsun satan yere git dene birkac model en azından aynada kendini görür mutlu olursun
0 oy
(469 puan) tarafından

Bende ayni senin gibiyim canim istediyim gelinliyide giymedim icimde oyle bir kaldiki ..ama simdi hamileyim Allahin izniyle nikah tazeliyecegim .. dun vatsap durumumda cok guzel bir gelinlik paylastim ..esim giyeceksin sende duyor;( banada eltimede kayinpederimin ablasinin ..gelinligini giydirdiler ..kalbimde bicak gibi  ..bide guzel olsaydi neyse :(( 

(469 puan) tarafından
Ablasinin gelininin gelinliyini:)
Reklam

İlgili sorular

13 cevap 442 göst.
23, Ağustos, 23 Esila65 (204 puan) tarafından soruldu
9 cevap 241 göst.
20 saat önce Bir Anne Hikayesi (42 puan) tarafından soruldu
13 cevap 373 göst.
4, Temmuz, 4 Gamzeli (550 puan) tarafından soruldu
4 cevap 261 göst.
6 gün önce Serçe'm (616 puan) tarafından soruldu
15 cevap 99 göst.
6 gün önce oslem87 (12 puan) tarafından soruldu
12 cevap 287 göst.
28, Eylül, 28 Hatice061987 (198 puan) tarafından soruldu
Reklam

39,765 soru

386,383 cevap

691,427 yorum

3,993 kullanıcı

Kategoriler

...