485 göst.
(2 puan) tarafından

ben 18 yasindayim  5 aylik evliyim esimin ikinci evliligi benim ilk  suan 3 aylik hamileyim esimin 2 tane de kizi var velayetleri annede ama bizimle kaliyorlar kizlarin biri 9 biri 7 yasinda her annelerine gitiklerinde gelip bana annem senle bebegin insallah olur sen o.... musun sen pislik kadinlardansin vs vs seyler anlatiyorlar ve benim cok canim sklyor surekli dogmamis cocugum icin insallah o bebek dogmadan geberir insallah ne kendi nede karnindaki yasamaz diyerek surekli haber yoluyor esimle paylasiyorum ne cocuklarina bsy diyor nede kadinin ayle buyugu annesi babasina her hangi bsy demiyor. evlendim gunden beri hep ayni sorunu yasiyorum anneleri yuzunden cocuklarda bana karsi kotuler babalariyla otuturmuyorlar bebegin olmasin istemiyoruz diyorlar geldim den beri hep ayni sorunlar daha fazla detaya girmek istemiyorum bu soylediklerimde yasadiklarimin ceyeregi bile degil ne yapacam bilmiyorum skntidan patlicam ayleme bsy anlatamiyorum 

Reklam


16 Cevaplar

+3 oy
(1,753 puan) tarafından

canm o yasta okadar buyuk bi sorumluluga neden atldn ya ailen karsi ckmadimi

(2 puan) tarafından
karsi ciktilar ben 8 sene babasiz buyudum ben cocukken baska bi kadin icin beni kardesimi annemle atti sonra 8 sene sonra tekrar annemle baristilar ama asla baba kiz olmadik hep sorun hep kavga icinde bi sevgi yoktu esim karsima cikti sevgisiz buyudum icin sevgisine ilgisine kadin evlendim ama mutusuzm ben her fedakarligi yaptim ama kendisi benim icin hic bsy yapmiyor
(1,753 puan) tarafından
cok zor ya keske hamile kalmasaydn ahm be kuzum gencligne yazk
Reklam


+3 oy
(7,561 puan) tarafından

Sana dur napysn evlenme diyen olmadi mi be güzelim

(2 puan) tarafından
oldu ama dinlemedim cunku cok sorunlu bi babam vardi ondan kurtulmk istedim daha beterine dustum
(7,561 puan) tarafından
Yagmurdan kacarken doluya tutulmak olms biraz
(2 puan) tarafından
öyle oldu ama yanls yaptim bilemedim boyle olacagini sahip cikanim olsaydi bu durumda olmszdim
+1 oy
(371 puan) tarafından

Canım hayatının hatasını yapmışsın rabbim yardımcın olsun canım benim dualarım seninle rabbim bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 

(2 puan) tarafından
cok tesekur ederim allah razi olsun :(
(371 puan) tarafından
Kıyamam kuzum ya valla ❤️:(
+5 oy
(659 puan) tarafından

Anlamadığım bi sey var kocan senle evlenmisse erkek olsun  basının uzerinde dursun laf ettirmesin delirdim yaa nasl insanlar var kocanı karsına koy konus Allah yardımcın olsunbide bacm aff edersin bi seu sorcam mantık var neden 18 yasında dul iki cocuk babasıyla evlendin ki bekarların suyumu cıkmısdı tabi kimse bilmez basına ne geleceyni ama canm nolur kızma bana ama her kes bilir ki ikincı kadın hep bir zorluk yasar kendine yazık etmissin Allah yatdımcın olsun bide kafana takma duayla yaranmadık ki bed duayla ölelim sıkma canını

(2 puan) tarafından
etti bedua nin degeceginden degil ni kadin olarak sukretmesi gerekirken cocuklarina kotu seyler yaptiriyor arkamdan konusuyor kufur yoluyor ve esim susuyor beni de susturmaya calisiyor evlenmem hataydi ama sorunlarim vardi aylemle babamla bu yuzden dedim evlenir hayatimi kurarim ama daha beter oldum
(659 puan) tarafından
Canm ya kıyamam napasın ki sen konus hos deyil de bidd o cocukların bokunu senmi temizliyon yapma etme yapıb kotu olcana yapmayıb kotu ol ne deyim ya kotu oldum insan yasamadımı bilemez ben ha burdan ahkam keseyim senin yerinde olsam belki bende bir sey yapamazdım Allaha sığın ondan buyuk yuce yokdur o sana ve cocugna yardım etsin kocanada akıl fikir ihsan eylesin
(2 puan) tarafından
allah akıl fikir vermis ama kulanmayi bilmiyor yarin bosanacagim bi pislik kadin iki kotu cocuk umursamaz bi kocayla ugrasamam
(659 puan) tarafından
Nee bosanacakmısın yaa kıyamam canm yaa uff  bi sey dicem  annen baban arkandamı peki basl olcak cocukla cocuk yasında bide canm benim kıyamam sana yaa Allah yar ve yardımcın olsun  bitanem inan elimden bi sey gelse yapardım bi dakka durmazdım elimden gelen yalnız su isdediyin zaman ne zaman darrandın saatinden aslı olmayarak yaz özelden canm insan derdin paylasdıkcada rahatlıyor. Yalnıs anlama lutfen sapık falan deylim bende cok zulumler cekdim o yuzde. Diyorum Allah derd vermesin bi daha
(2 puan) tarafından
sagol tesekur ederim canm
(659 puan) tarafından
Bisey diyil canım benim
+2 oy
(2,460 puan) tarafından

Bu durumu kabul edip evlendigin icin ailene bisey diyemiyosun hakli olarak. Rabbim yar ve yardimcin olsun. Bende ayni durumdayim eşimin bir kizi var ama hamdolsun bizle kalıyor bi sıkıntımiz yok. Burda onemli olan esin. Esin aradaki dengeyi kurmali yoksa sıkıntı devam eder. Esin firsat veriyor öyle dediklerine göre. Sen konusunca ne diyor esin. Kizmiyormu kizlara.

(2 puan) tarafından
hic bir sekilde kizmiyor tam tersi bana kiziyor dinleme duyma diye benimle kavga ediyor
(2,460 puan) tarafından
Cok yanlis yapıyor benim esimin kizida ilk başlarda oyle yapmaya kalkti yani ne zaman gitcen falan diyordu 6yasinda öyle kötü sozu falan bilmezde. Ama esim kizdi bir kere bidaha oyle demek yok. Hilal ablan artik ailemiz dedi kotu bise demek yok dedi şükür ondan beri demedi aramizda iyi. Senin esin cok yanlis yapıyor.
+1 oy
(277 puan) tarafından

Ah canım ah Bn 23 yasındym 22 yasında evlendim bazen bu sorumluluk bna bile agır geliyor suan senin okulda olman lazım Dı ama işte kader Rabbım nasıl yazmış bilemezsin Allah'a havale et saglıkla alırsın inşallah kucgna bebegini 

(2 puan) tarafından
allah razi olsun sagolun
+1 oy
(114 puan) tarafından

ahh canim benim yaaa .simdi niye evlndin demenin anlami yok .bu sorunlari nasıl cozersin bilemiyorum .esin zaten sorumsuz biri belliki .sadece rabbim yardimcin olsun diyebiliyorum

(2 puan) tarafından
allah razi olsun sagol canm
(114 puan) tarafından
sendende canim
+1 oy
(2,738 puan) tarafından

Allah yardımcın olsun canim zor başka bir kadının çocuklarıyla anlasabilmek yada o kadının çocukları doldurup senin üstüne salmaşı zor Allah sana dayanma gücü versin bebeginı de korusun insallah 

(2 puan) tarafından
sagolun allah razi olsun :(
(2,738 puan) tarafından
Cümlemizden canim
0 oy
(3,267 puan) tarafından

Bi yola cikilmissa iki tarafinda kabuluyledir ama iki cocuklu dul bi adam icin 18 yasnda bi kizla temrar evlenmek bildigin cok buyuk nimettir bence degerini bilemiyosa bildir derim marninda can tasiyosun ama hayatinin baharindasin nasil baslarsa oyle gider bi cozum bulman lazim canim buna ayip ya eski larisina gelirsek yuvasi yikilmis iki cocugu ortada kalmis vs vs psikolojisi kotudur zor durum kiskaniyoda olabilir keskeleri de olabilir ama herseyden once anne olarak duygularini kenara koyup once cocuklarinin psikolojisini dusunmeli bi anne cocuklarina bunlari nasil dedirtebiliyor hayret icindeyim o kadin utansin bosver senin derdin esinle musade etmese cocuklarini terbiye edebilse boyle seyler olmaz yarin cocugun dogunca ona zarar bile verebilir kizlar allah korusun dikkat et  ezdirme kndini

(2 puan) tarafından
yuvasi da cocuklari da umurunda olan bi kadin olsaydi zaten baska bi adamla kacip cocuklarini birakip kocasini bosamazdi sonra cocuklari umurunda olsaydi evli oldu zaman icip icip elindeki sigarayla uyuyup evini yakmazdi bu kadin mi seytanmi anlamadi.
(3,267 puan) tarafından
Ooooo allah islah etsin valla oyleyse
0 oy
tarafından

Ck buyuk sorumlulugun altina girmissin ve yeni evlisin tam tanimadan hamile kalmasaydn canim Allah yardmcn olsun ne diyim

0 oy
(4,495 puan) tarafından

Canım öncelikle 18 yaşındasın 9 8 yaşında çocuğu olan biri minimum 30 yaşındadır neden o yaşta kendinden okadar büyük biriyle evlendin üstelik çocuğu var daha sen çocukken? 

(2 puan) tarafından
ben 8 sene babasiz buyudum 2 yasimdan 2 ci sinifa kadar baba mi gormedim bilmedim cunku baska kadin icin cocuklarini atip gidem bi babaydi sonra annemle tekrar baristilar 8 sene sonra kadin ona boynuz takinca akli sozde basina geldi annemde babasiz kalmayalim diye dondu babamin icinde vijdan sevgi yoktu cok siddetciydi anneme cok siddet uyguluyordu daha sonra bana ve kardesime okulu biraktm zaten ya kendimi oldurecektim ya evelencktim evelndim esim surekli haber yoluyordu tyzmle onla bunla istiyorum beni kabul etsin mutlu edecm cocuklar once annede dedi bana kendisinde kaldini bilmiyorum gerctn velayet annnede ama ben gelince bana verdiler bakiym diye cocuklari olmadan yapamiyorms evlendim ilk gecemden buyuk  kiz agladi babamla yatacm ben diye yati onunla dedim once ola bilir alisir zamanla ama daha beter oldular ***** yerine koyuyor beni esimde cocuklarida ayleme bsy diyemiyorum cunku annem gecmiste ne kadar cektimi biliyor ve oda cok cekti uzulsun istemiyorum benim yuzumden
(4,495 puan) tarafından
Anladım ve çok üzüldüm senin adına şuanda sende yaşıtların gibi olabilirdin kendi tercih ettiğin hayatı değil mecburi bir hayatı yaşıyosun.. Inşallah allah eşine merhamet verir de seni başının taci eder..
0 oy
(3,252 puan) tarafından

Ailen ile paylasmalisin evliliginin en basindan beri esinin çocukları sana karşı oldukları belli zaten.keske 1 yil gecseydi cocuklar ile arkadas olmayı deneseydin oyle hamile kalsaydin.bu cocuklar şu saatten sonra duzelmezler canım 

0 oy
(636 puan) tarafından

Canım çocukların suçu yok burda iş eşine veya aile buyuklerine düşüyor çocuk ne duyarsa ne ogretirsen onu söyler terbiyesiz kadın işte boşver beddua döner dolaşır kendini bulur.Sen hiç kafana takma bile çocukları da takma çünkü çocuk onlar belli bir yaşa gelip biraz daha büyüyünce neyin ne olduğunu anlarlar zaten çocuklar. sana öyle dediklerinde de uyar çocukları böyle şeyler ayıp günah söylenmez çocuklar başkası annenize öyle dese sizin olmanızı istese üzülmez misiniz bu sizin kardeşimiz falan de canim

(1,625 puan) tarafından
Canım çocuklara ayıp günah dese ne olacak yaşı küçük. Olduğu için çocuklar  anlaşılan saymıyor
(636 puan) tarafından
İyi de canim çocuklar da küçük adı üstünde çocuk onlarla kötü olsa daha mı iyi ki herşey daha da kötüye gider canım en iyisi o çocuklara bunun kötü olduğunu anlatması ve takmamasi
0 oy
(1,625 puan) tarafından

Söyleyecek söz bulamıyorum suan adamın çocuğu yasindasin ne denilebilir ki en başından beri gelen kocaman devasa bir yanlış bu saatten sonra ne.yapARsin bilemem zaten kendi ayakları üzerinde duyabilecek yapıda olsanız evliliği sığınma olarak tercih etmezdiniz Rabbim. Tez zamanda doğru yolu göstersin 

(2 puan) tarafından
aminnn tsk ederim
0 oy
(27 puan) tarafından

Bugenc yasinda boyle agir bi imtihanla bas etmene oncelikle cokuzuldum.Tabi keskeler care degil ama keske birswylerden kacmak icin yanlis bi evlilik yapmasaydin.Elbet olan olmus en azindan esinle aran iyiyse o cocuklarin yaptiklarini gormemeyi ddne cunku onlarda birilernin doldurusuyla bunlari yapiyorlar o kisinin evliliginde gozuvar belliki. Sana diycegim guzelim hamileymissin kendini ve safece bebeginin sagligini dusun kendini uzmemeye calis Rabbim imtihaninda kolayliklar versin

(2 puan) tarafından
allah razi olsun canm
0 oy
(1,586 puan) tarafından

Ah canm ah . Cok erken evlenmssn ve ikinci evliligi diyosun cocuklar 9 yasindaysa esinde baya buyuk olmali . Keske yapmasydn sevmssen o ayri ne diyim allah yardimcin olsun. Bence kimsenn hareketini duymak zorunda degilsin cocuk bile olsa esine bu konuda tepkini gostermezsen hep boyle devam eder yarin bigin allah korusun o bilimcsiz ortamda o cocuklar bebegine bile kiskancliktan zarsr vermye kalkabilir. Bence oturup konusulmasi gerken bi kojnu

Reklam

İlgili sorular

3 cevap 284 göst.
3, Şubat, 3 Jasmin cskn (81 puan) tarafından soruldu
13 cevap 345 göst.
20, Ekim, 20 Irmak (46 puan) tarafından soruldu
15 cevap 368 göst.
1, Eylül, 1 Aselin annesii ❤❤ (1,043 puan) tarafından soruldu
5 cevap 279 göst.
7, Eylül, 2018 serce (20 puan) tarafından soruldu
15 cevap 477 göst.
7 cevap 342 göst.
16, Ekim, 16 Meleĝimmm (126 puan) tarafından soruldu
Reklam

35,053 soru

337,941 cevap

600,243 yorum

3,717 kullanıcı

Kategoriler

...