23 haftaligim benim de sol göğsümün altı çok ağrıyor oturamıyorum 2 dk hemen başlıyor benim tosuncuk da hareketli Bende bilmiyorum normal mi değil mi
1,512,671 soru
24,672,125 cevap
367,314 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın