Az önce yemekten geldik benim ki değil ama birkaç bebek vardı ve mekanı ilettiler biri yemek diye bagırıyor biri ağlıyor aileleri umursamadı pek ben utanıyorum böyle şeylerden bilemedim çıkmalımı yemeğe bebeklerimiz huzursuz Ken Benimki sessizdi şükürler olsun
1,512,223 soru
24,666,428 cevap
367,008 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın